Hoppa till innehåll

Sport Forum


Windnoob
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För det första, JAG VET VÄL FAN ATT FUSKA HAR HAFT ETT SPORT FORUM FÖRR, KRÄVS INTE 341 INLÄGG OM DE DOUCHBAGS.

Och anyways, jag vill gärna dela av mig och diskutera mkt om sport [fotboll] om de, palla skriva "Tevez till city" på en allmänt forum???

Har tänkt på de med gruppen. Kanske inte startar en men vi får se..

Jag ångrade mig just startar du ett GF så vill jag inte vara med i det :D .

 

 

Och som Raptomex sa måste det finnas ett intresse för sport (som oftast är relativt lågt på ett spelforum) för att det ska få ett eget forum, men du kan ju börja med en silly season tråd på allmänt, en tråd för varje spelare som säljs känns ju kanske lite overkill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Vi hade förr ett sportforum men det var inte särskilt aktivt och det diskuteras knappt sport här på fuska.

Det finns många andra forum som ( jag anser ) har större prioritering.

Men smartast vore ju att skapa ett gruppforum som har kategorin sport, det vore väl inte så dumt?

 

Men åh, det är fler aktivt folk och antagligen fler sportiga då medelåldern här knappt överstiger 13? Alltså är de flesta i den åldern då de utövar sport och de skulle kunna skapa olika diskussionstrådar, infotrådar och allt möjligt. Bara för att det en gång varit inaktivt behöver det inte vara det igen eller?

Folk vill kanske inte spamma ner Allmänt eller lägga onödiga cash på ett gruppforum som ingen lär ansöka till.

 

Alla de Sportgrupper som gjorts har ingen orkat fortsätta med, därför är det bättre att ha ett forum som finns där permanent! Liksom orka motstrida det bara för att du är antisport Raptomex. Det gynnar fler personer än vad det missgynnar. Till exempel gynnar det oss som inte vill spamma ner allmänt för att ni ska kunna ha era allmäna trådar helt enkelt.

 

Sport är vist ett hett ämne, vad vet du om det? -.-'

 

Då vill jag ha ett eget forum där man diskuterar allt om glass. För det är ju bättre att ha ett inaktivt forum än att inte ha ett alls :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi hade förr ett sportforum men det var inte särskilt aktivt och det diskuteras knappt sport här på fuska.

Det finns många andra forum som ( jag anser ) har större prioritering.

Men smartast vore ju att skapa ett gruppforum som har kategorin sport, det vore väl inte så dumt?

 

 

Men åh, det är fler aktivt folk och antagligen fler sportiga då medelåldern här knappt överstiger 13? Alltså är de flesta i den åldern då de utövar sport och de skulle kunna skapa olika diskussionstrådar, infotrådar och allt möjligt. Bara för att det en gång varit inaktivt behöver det inte vara det igen eller?

Folk vill kanske inte spamma ner Allmänt eller lägga onödiga cash på ett gruppforum som ingen lär ansöka till.

 

Alla de Sportgrupper som gjorts har ingen orkat fortsätta med, därför är det bättre att ha ett forum som finns där permanent! Liksom orka motstrida det bara för att du är antisport Raptomex. Det gynnar fler personer än vad det missgynnar. Till exempel gynnar det oss som inte vill spamma ner allmänt för att ni ska kunna ha era allmäna trådar helt enkelt.

 

Sport är vist ett hett ämne, vad vet du om det? -.-'

 

Då vill jag ha ett eget forum där man diskuterar allt om glass. För det är ju bättre att ha ett inaktivt forum än att inte ha ett alls :)

 

Ja, ett glass forum ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det ska finnas ett sport forum eftersom det verkar helt dött i sportens värld på fuska :P

Men det är nog bara jag, vill att andra ska dela med sig med sin sport och glädje :D

Har ingen aning om detta har tagits upp här:p

Man skapar ju ett nytt forum för att det finns folk som är intresserade?

Man skapar inte ett nytt forum för att göra folk intresserade, intresset måste vara där först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det ska finnas ett sport forum eftersom det verkar helt dött i sportens värld på fuska :P

Men det är nog bara jag, vill att andra ska dela med sig med sin sport och glädje :D

Har ingen aning om detta har tagits upp här:p

Man skapar ju ett nytt forum för att det finns folk som är intresserade?

Man skapar inte ett nytt forum för att göra folk intresserade, intresset måste vara där först.

 

Du har rätt, tbh.

 

Någon cojones som vill skapa en tråd om det?

Eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi hade förr ett sportforum men det var inte särskilt aktivt och det diskuteras knappt sport här på fuska.

Det finns många andra forum som ( jag anser ) har större prioritering.

Men smartast vore ju att skapa ett gruppforum som har kategorin sport, det vore väl inte så dumt?

 

Men åh, det är fler aktivt folk och antagligen fler sportiga då medelåldern här knappt överstiger 13? Alltså är de flesta i den åldern då de utövar sport och de skulle kunna skapa olika diskussionstrådar, infotrådar och allt möjligt. Bara för att det en gång varit inaktivt behöver det inte vara det igen eller?

Folk vill kanske inte spamma ner Allmänt eller lägga onödiga cash på ett gruppforum som ingen lär ansöka till.

 

Alla de Sportgrupper som gjorts har ingen orkat fortsätta med, därför är det bättre att ha ett forum som finns där permanent! Liksom orka motstrida det bara för att du är antisport Raptomex. Det gynnar fler personer än vad det missgynnar. Till exempel gynnar det oss som inte vill spamma ner allmänt för att ni ska kunna ha era allmäna trådar helt enkelt.

 

Sport är vist ett hett ämne, vad vet du om det? -.-'

 

Poängen är ju de: hur skulle trådarna se ut i sport forumet? Alla skulle se ut typ..

 

Vad är din favoritspelare?

Vad är ditt favoritlag?

Vad är din favoritsport?

Tror ni Sverige vinner VM/OS/whatever i år?

 

Det är helt enkelt inte värt ett eget forum..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi hade förr ett sportforum men det var inte särskilt aktivt och det diskuteras knappt sport här på fuska.

Det finns många andra forum som ( jag anser ) har större prioritering.

Men smartast vore ju att skapa ett gruppforum som har kategorin sport, det vore väl inte så dumt?

 

 

Men åh, det är fler aktivt folk och antagligen fler sportiga då medelåldern här knappt överstiger 13? Alltså är de flesta i den åldern då de utövar sport och de skulle kunna skapa olika diskussionstrådar, infotrådar och allt möjligt. Bara för att det en gång varit inaktivt behöver det inte vara det igen eller?

Folk vill kanske inte spamma ner Allmänt eller lägga onödiga cash på ett gruppforum som ingen lär ansöka till.

 

Alla de Sportgrupper som gjorts har ingen orkat fortsätta med, därför är det bättre att ha ett forum som finns där permanent! Liksom orka motstrida det bara för att du är antisport Raptomex. Det gynnar fler personer än vad det missgynnar. Till exempel gynnar det oss som inte vill spamma ner allmänt för att ni ska kunna ha era allmäna trådar helt enkelt.

 

Sport är vist ett hett ämne, vad vet du om det? -.-'

 

Poängen är ju de: hur skulle trådarna se ut i sport forumet? Alla skulle se ut typ..

 

Vad är din favoritspelare?

Vad är ditt favoritlag?

Vad är din favoritsport?

Tror ni Sverige vinner VM/OS/whatever i år?

 

Det är helt enkelt inte värt ett eget forum..

 

Du har då aldrig varit inne på ett sportforum ^^ .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...