Hoppa till innehåll

Ta Inte Vaccinet Mot Svininfluensan


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Ett tips är att vägra vaccinationen och vänta ett par veckor. Väldigt många människor kommer att ta vaccinet och om det finns allvarliga biverkningar får vi reda på det då.

ett annat tips är att inte basera något av dina val i livet på skrämseltaktik som någon främling postar på ett internetforum
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tips är att vägra vaccinationen och vänta ett par veckor. Väldigt många människor kommer att ta vaccinet och om det finns allvarliga biverkningar får vi reda på det då.

ett annat tips är att inte basera något av dina val i livet på skrämseltaktik som någon främling postar på ett internetforum

 

Jag vidarebefordrar bara vad vissa doktorer säger. Om en främling postade såhär utan källa är en annan sak.

 

Undersök själv om du inte vill tro på mig.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg i Aftonbladet att forskare sa att alla borde ta vaccinet.

Nej du såg i aftonbladet att de har intervjuat (en) forskare som stödjer vaccinet.

 

Oh, ok. Men i Aftonbladet så fösöker dom skrämma upp folk så dom ska ta vaccinet.

Det stod tex:

"Cirka 4 miljoner svenskar kommer bli smittade om man inte ta vaccinet."

"Sjukdomen är dödlig." Etc...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg i Aftonbladet att forskare sa att alla borde ta vaccinet.

Nej du såg i aftonbladet att de har intervjuat (en) forskare som stödjer vaccinet.

 

Oh, ok. Men i Aftonbladet så fösöker dom skrämma upp folk så dom ska ta vaccinet.

Det stod tex:

"Cirka 4 miljoner svenskar kommer bli smittade om man inte ta vaccinet."

"Sjukdomen är dödlig." Etc...

 

jag skulle ta vaccinet. lika bra det, istället för att bli riktigt sjuk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle ta vaccinet. lika bra det, istället för att bli riktigt sjuk.

Det är ju tvärt om, jag blir hellre lite sjuk av svininfluensan än mycket sjuk av vaccinet.

 

men den killen som alla snackar om på nyheterna verkar det inte vara så kul för... därför skulle jag ta den.

har inte tittat på dom sidorna du länkade till men. finns det en grund för vad det står på dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...