Tortilla Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hej Jag undrar om de är någon här som vet hur man kan trimma upp en Fiddy/Dirtbike jag har en 110cc och vill göra något fort och enkelt på den tack för svar. // MvH Tortilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 du kan ju dreva. det finns massor... istället för att man ska rada upp massor så kan du testa med att googla ;) ialla fall: man kan byta drev o förgasare. byta Cdi box. gå in på: http://www.fiddy.se/ finns massor. men testa googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Kolla här: http://www.24moto.se/fiddy/Trim/kat-20070302153644/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 (redigerat) Asså har liksom inte tid/pengar att köpa en massa trim till min fiddy. Finns det inget man kan göra på den utan att köpa något? *EDIT* Har en Fiddy/Dirtbike 110cc från 2004 tror ja. Har en sån som på bilden fast min är helgrön inga dekaler är kvar förutom 110 märket på vänster sida och min är stylad mer än den på bilden. Det är en kines men de funkar j*vligt fintfint, det är till en sån ja söker trim till helst något som ja slipper köpa till den. Redigerat 19 Juli 2009 av Tortilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Hmm, på vissa kan det finnas en "plugg" någonstans på avgas systemet som man kan ta bort, vilket gör att motorn får mer kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Hmm, på vissa kan det finnas en "plugg" någonstans på avgas systemet som man kan ta bort, vilket gör att motorn får mer kraft. Prata inte om sånt du inte vet nåt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Hmm, på vissa kan det finnas en "plugg" någonstans på avgas systemet som man kan ta bort, vilket gör att motorn får mer kraft. Prata inte om sånt du inte vet nåt om Håller med, de finns ju inte någon krök eller så på en fiddy :o HALLÅ!! vart har du isåfall tänkt att sluggen i röret ska sitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 det är väl en 4-takt? då finns det troligen inga pluggar som för bättrar kraften bara ljudet. fixa en annan kamaxel,porta cylindern,större förgasare. det kassa med att trimma 4-taktare är att det troligtvis kostar mer än vad det smakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Hmm, på vissa kan det finnas en "plugg" någonstans på avgas systemet som man kan ta bort, vilket gör att motorn får mer kraft. Prata inte om sånt du inte vet nåt om Skrev "PÅ VISSA KAN DET FINNAS..." Annars tror jag att det kostar att trimma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 finns ingen plugg i min fiddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 inte ens en DB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 inte ens en DB? Vad han menar är en sån här: http://www.24mx.se/crossdelar/Db_Killer/22...beh%C3%B6r/s1// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.