Hedman Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Den här screencapade jag för ett tag sen. Elgiganten är mysko. Garvade ihjäl mig när jag såg frakten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Stackars Elgiganten, blir hackade nästintill hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Varför sa ingen att det var REA på Elgiganten!!??!?! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Här är bevis på att de har haft samma problem tidigare^^ http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=96821 bumpa den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Nice, den ska jag köpa! Varför sa ingen att det var REA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Nice, den ska jag köpa! Varför sa ingen att det var REA?! Ska också köpa den men väntar på att de ska sänka priset med 1 miljon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Woohoo, nu är det REA! Köp den innan priserna går upp igen! :lol: Nu kostar den 1 690:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Många apelsiner borde kunna bli pressade till god juice där! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 De hade något liknande med Skate 2 innan det släppts. Tror det priset låg på 99 999:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 29 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Alla som vill köpa gör det nu det är på rea ni kommer spara flera miljoner kronor!!! Ska köpa tjugo innan rean är slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Själv så utnyttjade jag Elgigantens tryckfel med PSP'n kanske 1 vecka efter releasen, orginalpriset var på cirka 2200-2500 i flesta butikerna, men Elgiganten hade tryckt på 1799,50 :-, jag tog pengarna sprang dit direkt. När dem sa att det var tryckfel så sa jag men nu har ni ju lurat mig, hämta er chef så ska jag diskutera det här med honom. Sen sa dem, du behöver inte det besväret, här får du Sveriges billigaste PSP Value Pack, nöjd blev jag för dagen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Själv så utnyttjade jag Elgigantens tryckfel med PSP'n kanske 1 vecka efter releasen, orginalpriset var på cirka 2200-2500 i flesta butikerna, men Elgiganten hade tryckt på 1799,50 :-, jag tog pengarna sprang dit direkt. När dem sa att det var tryckfel så sa jag men nu har ni ju lurat mig, hämta er chef så ska jag diskutera det här med honom. Sen sa dem, du behöver inte det besväret, här får du Sveriges billigaste PSP Value Pack, nöjd blev jag för dagen iallafall. Sa de verkligen här får du Sveriges billigaste value pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.