MentalogisT Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 fett kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Finns väl inga screamers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 hur fan ska man göra med ungen hur länge ska man spela egentligen?Du ska röra musen i ring så att speldosan spelar klart låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Stämmer bilderna på google? För isåfall så backar jag ur hehe.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Psykopaten är svår D: EDIT: Klarade spelet :D Redigerat 18 Juli 2009 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Fy..fan O.O jag stängde av efter 8 foton på "She lives in darkness, show her the light" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Inte en chans att jag prövar det här spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Inte en chans att jag prövar det här spelet! Det gjorde jag, och nu är det inte så " OMFG CUT ME " - utan nu är det mera " wow? ".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Näe spelar det itne, näe det gör jag itne xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Om jag ska vara ärlig så var det inte ett dugg läskigt, skrattade när man skulle ta kort på tjejen och hon vart galen, samma med flickan som man skulle sjunga för haha! Men det är ganska kul att spela. :) Finns väl inga screamers?Det är typ screamers hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Tänker inte testa spelet.. Hatar screamers :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 askul när man ska sjunga, satte på in flames och hon verkade gilla det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.