Fruktnystan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Klassar du FEAR som skräckspel så har du då inte sett mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Klassar du FEAR som skräckspel så har du då inte sett mycket... Klassar du inte F.E.A.R som skräckspel så måste du lära dig att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Lal, var ju inte alls läskigt :o Blev bara skrämd när man skulle smyga sig ut ur rummet när barnet sov, failade och barnet hoppade upp i ansiktet på mig >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Klassar du FEAR som skräckspel så har du då inte sett mycket... Klassar du inte F.E.A.R som skräckspel så måste du lära dig att läsa. Ok, var vänlig tala om för mig vart skräcken i FEAR finns. En flicka som ploppar upp på random ställen var halvtimme? Hur fan ska man kunna bli rädd när man står bakom ett stort vapen och fiender som strömmar in hela tiden. Om F.E.A.R lyckades skrämma dig måste jag tyvärr medge att du är en pussy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Flyttar till webbspel. Om FEAR skrämde någon eller inte anser jag som onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Jag är så himla känslig mot läskiga spel. Så jag blev vet skrämd. Blev mest skrämd när banren hoppade mot mitt ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Klassar du FEAR som skräckspel så har du då inte sett mycket... Klassar du inte F.E.A.R som skräckspel så måste du lära dig att läsa. Ok, var vänlig tala om för mig vart skräcken i FEAR finns. En flicka som ploppar upp på random ställen var halvtimme? Hur fan ska man kunna bli rädd när man står bakom ett stort vapen och fiender som strömmar in hela tiden. Om F.E.A.R lyckades skrämma dig måste jag tyvärr medge att du är en pussy. Jag har inte sagt att JAG tycker att det är läskigt, men spelet ÄR klassat som ett Skräckspel oavsett vad vi tycker. Har klarat ut Hotel 626 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Klassar du FEAR som skräckspel så har du då inte sett mycket... Klassar du inte F.E.A.R som skräckspel så måste du lära dig att läsa. Ok, var vänlig tala om för mig vart skräcken i FEAR finns. En flicka som ploppar upp på random ställen var halvtimme? Hur fan ska man kunna bli rädd när man står bakom ett stort vapen och fiender som strömmar in hela tiden. Om F.E.A.R lyckades skrämma dig måste jag tyvärr medge att du är en pussy. Jag har inte sagt att JAG tycker att det är läskigt, men spelet ÄR klassat som ett Skräckspel oavsett vad vi tycker. Har klarat ut Hotel 626 :) Varför använde du då FEAR som exempel? Såg lite lustigt ut att du verkade vilja placera FEAR brevid Silent Hill bara. Redigerat 20 Juli 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Klassar du FEAR som skräckspel så har du då inte sett mycket... Klassar du inte F.E.A.R som skräckspel så måste du lära dig att läsa. Ok, var vänlig tala om för mig vart skräcken i FEAR finns. En flicka som ploppar upp på random ställen var halvtimme? Hur fan ska man kunna bli rädd när man står bakom ett stort vapen och fiender som strömmar in hela tiden. Om F.E.A.R lyckades skrämma dig måste jag tyvärr medge att du är en pussy. Jag har inte sagt att JAG tycker att det är läskigt, men spelet ÄR klassat som ett Skräckspel oavsett vad vi tycker. Har klarat ut Hotel 626 :) Varför använde du då FEAR som exempel? Såg lite lustigt ut att du verkade vilja placera FEAR brevid Silent Hill bara. vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Meh, inte ett dugg läskigt, man fattade ju vad som skulle hända, typ. Testa Silent Hill i stället. Eller F.E.A.R/F.E.A.R 2! Klassar du FEAR som skräckspel så har du då inte sett mycket... Klassar du inte F.E.A.R som skräckspel så måste du lära dig att läsa. Ok, var vänlig tala om för mig vart skräcken i FEAR finns. En flicka som ploppar upp på random ställen var halvtimme? Hur fan ska man kunna bli rädd när man står bakom ett stort vapen och fiender som strömmar in hela tiden. Om F.E.A.R lyckades skrämma dig måste jag tyvärr medge att du är en pussy. Jag har inte sagt att JAG tycker att det är läskigt, men spelet ÄR klassat som ett Skräckspel oavsett vad vi tycker. Har klarat ut Hotel 626 :) Varför använde du då FEAR som exempel? Såg lite lustigt ut att du verkade vilja placera FEAR brevid Silent Hill bara. vem bryr sig? Oh, Coola klubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.