Hoppa till innehåll

Goblin + Worgen Nya Raser


Spliffor
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"I like catchy titles."

 

Detta är inte alls bekräftat, bara några texturer som dykt upp i senaste PTR buildet.

Blizzard bekräftar aldrig något.

 

Istället kan vi argumentera med;

 

Masker har bara funnits på spelbara raser

Mask på en ras/gender som inte ens finns i spelet (än?), Worgen Female

 

Så det låter troligt... samtidigt har de ju tydligen rört om i Emerald Dream filerna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad emerald dream har att göra med goblins/worge, men jag har ju inte läst mycket om "historian"? Men det kanske inte är något speciellt, det kanske bara är att folk tror att emerald dream kommer ha något att göra med nästa expansion? :huh:

 

Sen tänkte jag också på det där om att goblins aldrig kommer välja sida och att worgen är onda, men då tänkte jag i nästa expansion kanske det kommer en ny kontinent och en mini ö eller nåt (det måste ju inte vara en mini ö det kan ju vara nåt annat) och på den ön bor det en annan "faction" (har glömt vad man ska säga på svenska xP) med goblins och worgens, som typ har ett litet krig mellan varan eller lever i harmoni det spelar egentligen ingen roll det viktiga är att nåt händer och man måste välja sida, vad tror ni om den teorin?

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad emerald dream har att göra med goblins/worge, men jag har ju inte läst mycket om "historian"? Men det kanske inte är något speciellt, det kanske bara är att folk tror att emerald dream kommer ha något att göra med nästa expansion? :huh:

 

Sen tänkte jag också på det där om att goblins aldrig kommer välja sida och att worgen är onda, men då tänkte jag i nästa expansion kanske det kommer en ny kontinent och en mini ö eller nåt (det måste ju inte vara en mini ö det kan ju vara nåt annat) och på den ön bor det en annan "faction" (har glömt vad man ska säga på svenska xP) med goblins och worgens, som typ har ett litet krig mellan varan eller lever i harmoni det spelar egentligen ingen roll det viktiga är att nåt händer och man måste välja sida, vad tror ni om den teorin?

Jag skulle gissa på att grindarna till Gilnea öppnas och när vi går in så är alla worgens som lever i en stor by som i Grizzly Hills. Först var alla worgens och en grupp av dom kunde kontrollera sin blodlust och var tvungna att döda alla dom som inte kunde för att kunna överleva natten. Sen har dom levt i fred och kontrollerat sin blodlust. Då joinar dom Alliance för dom är ju egentligen Humans och en connection till Nightelfs. Sen Goblins skulle jag gissa att en Cartell av dom sticker till Horde men att vi har kvar Steamwheedle neutral (Everlook, BB, Ratchet...), Dom har ju varit på Horde sidan i WC2, kanske för att dom fick betalt, men sen finns det hostile goblins i Org har jag hört. Men sen kommer Horde behöva en flotta till när Maelstrom kommer, vi har en och behöver inte betala goblins. Horde har ingen och behöver en flotta. Goblins är den enda smarta gröna arten. Klart att Goblins goes Horde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Hehe fint, har länge velat spela som goblin. :)

 

mm, löjligt av Kina att gnälla om att pandor.....

Kanske verkar löjligt för dig, men kineserna har ju sin kultur. ;)

 

Fast iofs äre bara för The9 att censurera bort pandorna och byta ut dem mot något annat..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...