Ryssfemma Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag tror att båda raserna kommer att va neutrala, när jag spelade wc3 så stog worgens närmast Nightelfs i nightelf campaign, sen fick mammoroth och scourge dem och dricka ur deras källor och gjorde dem till onda. Men nog med det, jag har sett worgens som neutrala oftast och närmast alliance. Nog med att night elfs inte tillhörde the alliance innan men ändå. Goblins har stått som neutrala nästan hela tiden, och kommer inte föråda någon sida. Jag tror att worgens och goblins kommer vara spelbara på båda sidorna, och det kanske har något och göra med att man kommer byta sida. Worgens kommer till 100 procent vara en ras inriktad på healing, vi har ju sett Worgen shamans, witch doctors har jag för mig också och även warlocks. Kanske får worgens förmåga att spela som archdruids, dem skyddade ju naturen med alla druider och archdruider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Worgens kommer till 100 procent vara en ras inriktad på healing, vi har ju sett Worgen shamans, witch doctors har jag för mig också och även warlocks. Kanske får worgens förmåga att spela som archdruids, dem skyddade ju naturen med alla druider och archdruider. Jo men om dom är neutrala och man får välja sida i t.ex. en startar chain som DKs. Hur ska man se skillnad på en Alliance Worgen och en Horde Worgen? Blizz har sagt att dom vill bara att man ska se om det är fiende eller vän på siluetten. Och jo Worgen blir nog Priest, Wlock, Rogue, kanske Mage. Finns ju olika i Duskwood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Verkar som dom addat fler Halloween masker, kanske inte blir en ras, eller flera raser. Skulle tro att dom inte skulle addera så många masker om man ska kunna spela alla, men men. Kanske man kan spela några av dom men inte alla. T.ex. Jättar och Worgens. Ogres och Goblin kan vara väldigt komplicerat att göra en historia omkring, men om Blizz vill ha Goblins på en sida så kan Blizz sätta Goblins på en sida. Redigerat 22 Juli 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Här är de andra maskerna btw. http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/july/10128masks.jpg Fast jag hoppas fortfarande på Goblins :D Redigerat 22 Juli 2009 av Eldapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Murlock skulle ju vara häftigt att få va? :P men jag vill hellre vara goblin xP och har inte redan maelstrom kommit? och gilnea ligger väl i Lordaeron som också UC ligger i (rätta mig om jag har fel) och det vore väl lite nära om dom skulle join allys? Redigerat 22 Juli 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Vill helst ha goblins. Men murloc är ju coolt med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 För er som inte förstått det än så är det inte nya raser som kommer BARA nya masker till halloween. Och JA ni får håna mig senare om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 För er som inte förstått det än så är det inte nya raser som kommer BARA nya masker till halloween. Och JA ni får håna mig senare om jag har fel. Jo men några av dom där kan vara nya raser. Blizz har väl sagt att dom alltid ska komma med nått nytt per expantion? TBC = Belf och Draenei, WOTLK = Death Knights Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Jo men hur många Draeneis respektive Belfs fanns det att banka innan TBC? Inga. Därför tror jag att de kommer göra osedda raser till nästa expansion isåfall Redigerat 22 Juli 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Det som skapat rykten om nya raser är att det finns en haloween mask för varje ras, och nu kom det 2 nya masker. Men nu 2 dagar senare visar det sig finns 6 nya masker och jag tror inte de lägger in 6 nya raser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Dom gör bara mer masker för att lura oss!! >:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Det som skapat rykten om nya raser är att det finns en haloween mask för varje ras, och nu kom det 2 nya masker. Men nu 2 dagar senare visar det sig finns 6 nya masker och jag tror inte de lägger in 6 nya raser. Nja, men blizz kan ju inte skippa den här chansen att göra Worgens och Goblins till playable, eller Worgens och Jättar, nu när alla är så high på de :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg