drmusicz Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Vet någon hur man kan bota min sjukdom jag nyser hela tiden när jag ser p96 särskilt på fuska! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Vet någon hur man kan bota min sjukdom jag nyser hela tiden när jag ser p96 särskilt på fuska! :angry: Är du inte en p96'a själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Får fasligt ont i magen om jag äter korn (sånt som finns i vegomat oftast). ja jag går i en sån här special klass :( min Autism sitter i Huvet har problem med dn sociala biten med att hitta vänner och så och jag gillar inte heller när det blir för mycket folk omkring mig och så :( Kan man inte prata om man har Autism?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Var mobbad förut men inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Jo just ja, var lite mobbad för min stamning förut, inte längre. Men om jag träffar nya personer så blir det svårt för jag stammar mycket när jag träffar någon ny och då (alla jag vet) har hållt på att härma mig då :( Redigerat 27 Juli 2009 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Får fasligt ont i magen om jag äter korn (sånt som finns i vegomat oftast). ja jag går i en sån här special klass :( min Autism sitter i Huvet har problem med dn sociala biten med att hitta vänner och så och jag gillar inte heller när det blir för mycket folk omkring mig och så :( Kan man inte prata om man har Autism?? Nej det kan man inte, eller man kan ju säkert prata. Men man gör det bara inte. http://sv.wikipedia.org/wiki/Autism Tydligen får överbegåvade barn oftast Autism(Högfungerande) eller mindre begåvade barn, men det betyder inte att de är korkade, bara brist på fantasi, lek och intressen kan ju vara en faktor till autism. Men du kan läsa mer där på länken iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag har Autism och jag kan snacka Rent :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag har Autism och jag kan snacka Rent :huh: Jaha du kan prata, så du har inte den formen av autism då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Men Eminem4Life vad med autismen gör ditt liv svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag tål inte solen och en annan sak... Ja och min kompis spelade golf och han slog till mig med en järndriver (klubban man slår längst med) och kom precis över tiningen. Jag hadde stendött om den hadde kommit på tiningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag tål inte solen och en annan sak... Ja och min kompis spelade golf och han slog till mig med en järndriver (klubban man slår längst med) och kom precis över tiningen. Jag hadde stendött om den hadde kommit på tiningen tur att den kom över då,vrf tål du inte solen?? OnToppic:är allergisk mot sten frukter, pollen och katter sen har jag inga mer problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SplitSyde Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Nu ska vi whina loss lite här 1. Jag har extremt låg kroppstemperatur, särskilt i händer/fötter. Kan vara iskall i 30 graders värme. <_< 2. Har dåligt självförtroende pga. mobbning hela årskurs 2-6. Vågar t.ex inte svara på en fråga i skolan, även om jag är den enda som kan svaret. :( 3. Jag har väldigt dåligt minne. Kan glömma om jag svarade på en fråga som ställdes 5 sekunder innan. :rolleyes: Och några mindre problem som dålig kondis, nagelbitare, spelberoende. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.