irak_king Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Shoo Fuska! Jag har köpt ett xbox 360 som kostade 2790kr här om dan. sen förrgår så chippa jag den för 600 kr. Nu känns de som att jag ångra mig att jag chippa den, för jag hittar inget ställe att bränna ner spel. :/ Plz ge mig en sida!! Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Shoo Fuska! Jag har köpt ett xbox 360 som kostade 2790kr här om dan. sen förrgår så chippa jag den för 600 kr. Nu känns de som att jag ångra mig att jag chippa den, för jag hittar inget ställe att bränna ner spel. :/ Plz ge mig en sida!! Tacksam för svar! Vad menar du med bränna ner spel? Om du menar ladda ner så kan du enkelt hitta på en bra tracker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Inget snack om sånt här, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg