Hellbringer Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Kallas te för the nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 hehe :lol: The :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 det är många som säger the istället för te. Inte ett dugg roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 det är många som säger the istället för te. Inte ett dugg roligt.. Men det heter te inte the!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jo man kan skriva the. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA!!! hahahaha.. ha.. ha. Inte kul. Nog för att det heter "te" men "the" är väldigt vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 The är fullkomligt korrekt, likaså te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 te, té, the och även ibland tea. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Första gånger jag hör att man kan stava det som The :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Första gånger jag hör att man kan stava det som The :blink:samma här. och nu vet jag vad din signatur betyder! dvs jag tror, som ni kan äta massor av morötter, havre istället för att äta! Redigerat 20 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Första gånger jag hör att man kan stava det som The :blink:samma här. och nu vet jag vad din signatur betyder! dvs jag tror, som ni kan äta massor av morötter, havre istället för att äta! Vad betyder hans signatur? OnT: Jag säger te, fast har hört talas om the innan. Men te är vanligast, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Första gånger jag hör att man kan stava det som The :blink: samma här. och nu vet jag vad din signatur betyder! dvs jag tror, som ni kan äta massor av morötter, havre istället för att äta! Vad betyder hans signatur? OnT: Jag säger te, fast har hört talas om the innan. Men te är vanligast, eller? Jag tror det. Jag har sett "te" för det mesta. Kanske de skriver "the" för att de uttalar det så... http://fc04.deviantart.com/fs38/f/2008/314/4/8/Confuzzled_by_Onashii.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.