Lynott Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Sex nomineringar är- Worst Director, Worst Original Song, Worst Picture, Worst Screen Couple, Worst Screenplay, Worst Supporting Actress samt en vunnen- Worst Actor, Bruce Willis. Resten av alla nomineringar och priser är mestadel Best soundstrack eller Best ending song. (Vann x 2) Saturn Award - Bästa regissör, bästa Science Fiction Film. (Nominerad x 4) Oscar - Bästa ljudeffekter, musik, visuella effekter, ljudredigering. (Vann x 1) BMI Film Music Award - Bästa musik. (Vann x 1) Blockbuster Entertainment Award - Favoritskådespelare i Scifi. (Vann x 2) MTV Movie Award - Bästa actionsekvens, filmmusik. (Vann x 1) Golden Satellite Award - Bästa originallåt i film. Enda imponerade priset där är ju "Bästa regissör", resten verkar dem ju dela ut lite fritt till 90% av filmerna som släpps idag. Och "Bästa regissör"- priset tror jag kom från några retards som endast gillar "nya" filmer, dvs. filmer som ALLA gillar, Harry Potter, Sagan om Ringen osv. har aldrig nominerat någon gömd riktigt bra film, så jag antar att Armagedon var "fett cool" när den släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 så jag antar att Armagedon var "fett cool" när den släpptes.Och därför gillar vi Michael Bay :) För att han kan göra filmer som är "Fett coola" när de släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoid Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Helt klart Quentin Trantino. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Steven Spielberg ofc. B) Indiana Jones, Tillbaka Till Framtiden, Jurassic Park. Alla riktiga godingar :P Tillbaka till framtiden är ju Rockert Zemeckis (Forrest Gump, Cast Away, Polarexpressen, Vem satte dit Roger Rabbit m.fl.) xD Mina favoriter måste vara Quentin Tarantino och Stanley Kubrick, får dock ett hum av att jag redan skrivit det i en liknande tråd. Redigerat 5 Januari 2010 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zant Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Quentin Tarantino, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 david lynch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peid Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Quentin Tarantino, James Cameron, mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tror det är Peter Jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Steven Spielberg's AI var ju riktigt skön ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 I'm a little suprised that no one has said George A. Romero. Zombielovers! Enter this thread! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Vilken är eran favoritregissör? Min är Quentin Tarantino, älskar "stilen" på hans filmer som Pulp Fiction och Reservoir Dogs. Jag tycker också att Quentin Tarantino är bra men har bara sett Reservoir Dogs vill se Kill Bill. James Cameron som gjorde Avatar grymt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 James Cameron. Då jag syftar på Titanic, Avatar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.