VAZE Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Har inte spelat wow på cirka 6 månder men nu så har jag spelat lite på min druid och så såg jag att man kan använda 2h axe och polearm med druids. Om jag inte har fel så har man inte kunnat detta förut är det här något nytt och hur länge har man kunnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Sen 3.1 patchen, har jag för mig. Redigerat 22 Juli 2009 av sulan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 2h axe? O: det kan dom väl inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 2h axe? O: det kan dom väl inte? Nepp, inte 2h axe vad jag vet. Aldrig sett en druid med en axe och min kan icke använda det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Hade fel man kan inte använda 2h axe, men polearm och fistweapon och tror att man kanske kan använda swords också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Hade fel man kan inte använda 2h axe, men polearm och fistweapon och tror att man kanske kan använda swords också. Inte swords dock. Googla på Druids Learnable Weapons. Då hittar du säkert något :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Sword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Sword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S: Nja vi fick polearm när hunters fick Staff tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Tror polarm alltid har varit möjligt också S:Nä, de kunde lära sig det efter 3.0.8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 (redigerat) . Redigerat 31 Juli 2009 av Sound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Sword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S: Nja vi fick polearm när hunters fick Staff tror jag. HUnters har alltid kunna använda staff... Men du menar kankse när dom gjorde så att drood staffs va bra för hunters? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Hade fel man kan inte använda 2h axe, men polearm och fistweapon och tror att man kanske kan använda swords också. 2 handed mace kan dem ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg