JonteFire2 Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 har kopplat in min EyeToy camera i datorn men den funkar inte att använda :( Jag har Singstar-mikrofon och den funkar i datorn.. Då borde väll Eyetoy-kameran också funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Inga drivers antar jag. Första resultatet på google: http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Inga drivers antar jag. Första resultatet på google: http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html nice, då har man en webbcam snart då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Inga drivers antar jag. Första resultatet på google: http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html Tack, men jag googlade och fick upp en annan sida som också var bra :Doch det funkade så nu behöver jag inte hjälp mera :D Men jag behöver hjälp med en sak.. Nu när den är installerad och är klar att använda så har den inte registrerats i Program-mappen.. Så varje gång jag ska använda den så måste jag gå in på Windows Movie Maker och trycka på "Fånga från videoenhet". Vet ni hur jag ska komma in på det vanliga? Alltså där som man kan ta kort med kameran också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Borde ligga under Den här datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Borde ligga under Den här datornDet gör den inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Borde ligga under Den här datornDet gör den inte :( Tror inte web cams syns sådär. Du kan ju till exempel använda web cam'en i msn, eller ladda ner något program som du kan filma med/ta kort. Du kan ju till exempel gå in i Windows Movie Maker och välja din webcam, sedan ta en print screen så har du ett foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag behöver hjälp med en sak till. När jag ska använda kameran på msn så visas den i spegelvänt.. Varför gör den det och hur gör jag för att ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag behöver hjälp med en sak till. När jag ska använda kameran på msn så visas den i spegelvänt.. Varför gör den det och hur gör jag för att ändra det? Ame herregud! Du får ju leta lite... När min kompis använde Eyetoy på datorn så fick hon ändra nåt i inställningarna för web cam. Men konstigt att du inte kan hitta det i Den Här Datorn. Jag kan på min vanliga webcam och hon kunde på Eyetoy <_< Du får leta dig fram. Tror att inställnigen hon ändra var nåt med, "reflect" Peace Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag behöver hjälp med en sak till. När jag ska använda kameran på msn så visas den i spegelvänt.. Varför gör den det och hur gör jag för att ändra det? Ame herregud! Du får ju leta lite... När min kompis använde Eyetoy på datorn så fick hon ändra nåt i inställningarna för web cam. Men konstigt att du inte kan hitta det i Den Här Datorn. Jag kan på min vanliga webcam och hon kunde på Eyetoy <_< Du får leta dig fram. Tror att inställnigen hon ändra var nåt med, "reflect" Peace Denis amen hur lätt är det att leta egentligen när det finns tusentals knappar överallt...Och det är bara på msn som det blir så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Ändra inställningarna på msn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Ändra inställningarna på msn då?Vart?Jag klickar på Alternativ och letar igenom men jag hittar ju inget som har med det att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.