Satisfaction Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Tänkte bara skapa en tråd på WoW-Europe.com forumet. Mitt konto har slut på speltid, och när jag loggar in, ska jag välja en char som visas. På botten av sidan står "*The characters on this account are unavailable, as the account has expired or is prohibited from posting" Kan jag inte posta för att jag inte har speltid? Eller vad menas? Obtw, jag funderar på att plocka upp WoW igen, men är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Om ditt account inte har speltid blir det låst och du kan inte posta på forum nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Japp, ingen gametime=inget postande i forumet. Ganska dåligt imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Hade lixom tänkt fråga om bra anledningar att börja spela igen. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Finns inte någon anledning, om det inte vore pga. vänner skulle jag slutat för månader sen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Finns inte någon anledning, om det inte vore pga. vänner skulle jag slutat för månader sen :rolleyes: ...säger alla inklusive mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg