Hoppa till innehåll

Bästa Webbläsare?


GZT
 Dela

Vilken webbläsare tycker du är bäst?  

178 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 146
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Anledningen till att jag använder Firefox är att det finns så många tillägg som man kan ladda ner och anpassa webbläsaren som man själv vill använda den.

Själva prylen är ju det att alla funktioner som man måste tanka hem på Firefox, finns inbyggda i Opera, ju. Opera var också först med flera användbara internetfunktioner som t.ex. tabs.

 

Ja, men med Firefox kan man välja vilka funktioner man vill ha i form av tillägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men då avaktiverar man alla tillägg och laddar hem Opera istället. :3

 

Okeej...? http://fc09.deviantart.com/fs12/i/2006/315/9/1/_wtf___by_Link3Kokiri.gif Nu hänger jag inte med... Äsch, strunt samma!

Det är bra att du är nöjd med din webbläsare. ^_^

 

När jag har på Google Chrome så efter 10 sek går skärm upplösningen ner från 1440x900 till 800x600, varför???

Konstigt, det har aldrig hänt mig. Får du tillbaks den ursprungliga skärmupplösningen när du stänger ned programmet?

Idag upptäckte jag att det fanns en ny version av Chrome (eller gammal; det var ett tag sen jag kollade efter uppdateringar) som heter "2.0.172.39". Vilken version har du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag har på Google Chrome så efter 10 sek går skärm upplösningen ner från 1440x900 till 800x600, varför???

Konstigt, det har aldrig hänt mig. Får du tillbaks den ursprungliga skärmupplösningen när du stänger ned programmet?

Idag upptäckte jag att det fanns en ny version av Chrome (eller gammal; det var ett tag sen jag kollade efter uppdateringar) som heter "2.0.172.39". Vilken version har du?

 

Ja, det ändras tillbaka när jag stänger ner Chrome. Vet inte vilken version, jag laddade ner från här http://www.google.com/chrome Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag har på Google Chrome så efter 10 sek går skärm upplösningen ner från 1440x900 till 800x600, varför???

 

Konstigt, det har aldrig hänt mig. Får du tillbaks den ursprungliga skärmupplösningen när du stänger ned programmet?

Idag upptäckte jag att det fanns en ny version av Chrome (eller gammal; det var ett tag sen jag kollade efter uppdateringar) som heter "2.0.172.39". Vilken version har du?

 

Ja, det ändras tillbaka när jag stänger ner Chrome. Vet inte vilken version, jag laddade ner från här http://www.google.com/chrome

 

Prova att ladda ner den senaste versionen om du inte har det.

 

För att kolla vilken version du har gör du så här:

1. Längst upp i högra hörnet ser du en skiftnyckelsknapp, klicka på den...

2. ...så kommer en meny upp. Nästan längst ner ser du "Om Google Chrome". Klicka på den och...

3. ...ett litet fönster kommer upp där det står vad du har för version.

Jag har bifogat en bild med instruktioner + bilder.

post-31395-1249333058_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har version 3.0.196.0

Det är nog en betaversion. Jag har inte hört talas om den versionen.

I såna fall är det därför skärmupplösningen påverkas.

 

Det bästa sättet är nog att försöka ladda ner den stabila versionen av programmet (2.0.172.39).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har version 3.0.196.0

Det är nog en betaversion. Jag har inte hört talas om den versionen.

I såna fall är det därför skärmupplösningen påverkas.

 

Det bästa sättet är nog att försöka ladda ner den stabila versionen av programmet (2.0.172.39).

 

Jag har prövat många versioner nu och alla är samma.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har version 3.0.196.0

 

Det är nog en betaversion. Jag har inte hört talas om den versionen.

I såna fall är det därför skärmupplösningen påverkas.

 

Det bästa sättet är nog att försöka ladda ner den stabila versionen av programmet (2.0.172.39).

 

Jag har prövat många versioner nu och alla är samma.

 

Konstigt...

Vilket operativsystem har du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...