Blitzcat Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 För mig så känns det här som ett sätt att tjäna pengar på 11 miljoner nördar. Jag tror inte att filmen blir bra, spel ska vara spel, och film ska vara film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Han skulle väl göra klart Spiderman 4 som har premiär 2010-2011 först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag antar att filmen handlar om Warcraft och inte wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag antar att filmen handlar om Warcraft och inte wow.mmm skoj med en crit movie på två timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 (redigerat) "LFG DM!" Det kommer vara en vanlig fras i början av filmen hehe. Eller RFC om huvud personen är horde Redigerat 25 Juli 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Warcraft filmen kommer vara typ 2 timmar av folk som spammar trade med 'Dirge'/chuck norris skämt. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 En WoW machinima film skulle vara rolig ja^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Att den blir live-action skrämmer mig. Skulle väl föredra CGI vilket verkligen skulle ge en underbar film (om det utförs på rätt sätt) och är enkelt att få att bli... "tufft". Med män i rustningar kan det bli direkt pinsamt. LotR lyckades, men vi får väl se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Hoppas att en orc säger: Let's pwn some noobs. :) Annars blir jag arg! :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Ärligt talat skulle det bara bli fånigt om de skulle slänga in något sådant, kan ju åtminstone göra filmen seriös Någon halvnaken orc som dansar på en mailbox i bakgrunden, någon som skriker "DIRGE!" "MCGYVER!" eller så, spelarna skulle antagligen hata det och resten (som ser Warcraft för första gången) skulle bara bli förvirrade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 De skulle ju kunna göra hela filmen med gameplay från WoW :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg