360Xbox Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Ansöker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Varför jag kickad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Varför jag kickad? Läs tråden, skriv sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 K, inte lika kul nu ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Ansökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Tänker inte ansöka igen då inriktningen som är nu inte är något för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Har sökt in nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Skulle man kunna få joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Jag ansöker gärna! älskar sånt här och kommer vara aktiv såklart! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 med tanke på att JAG introducerade Lucid Dreaming till detta forum så ansöker man väl... Förväntar mig dock inte något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 med tanke på att JAG introducerade Lucid Dreaming till detta forum så ansöker man väl... Förväntar mig dock inte något. Gör inte det :P Detta hela är bara ännu en "Kampanj" för att få folk medvetna om Lucid Dreaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 VIKTIGT MEDDELANDE Aerosquad aka Dreamsquad byter nu inriktning till Lucid Dreaming. Alla är välkömna :) I gruppen kommer det som småningom finnas tutorials. Alla nuvarande medlemmar kommer kickas men ansök så fort som möjligt igen! (För att inte misstag ska utbryta) detta skulle jag vara tacksam för, för i nuläget verkar det bara finnas rum för de rutinerade inom detta ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.