sanji Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) skolan är skit fast det är ju bra att gå på ett sätt lov och rast är det bästa med skolan tycker jag slutar imorrn och kommer spela cs som f*n Redigerat 8 Juni 2004 av sanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 skolan är skit fast det är ju bra att gå på ett sätt lov och rast är det bästa med skolan tycker jag slutar imorrn och kommer spela cs som f*n Det är det inte några som tycker. Försök att ha roligare i skolan. Ha kul på rasterna. Och ta vara på timmarna, få bra betyg. Det lönar sig i slutänden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 dt har du rätt i. man kan fåbra jobb ifall man gör bra ifrån sej i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Skolan är booring Redigerat 8 Juni 2004 av Yoshi^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 om jag fick en önskan så skulle det nog vara att det fanns ett pilelr som gjorde att man lärde sig allt man lär sig i 1-9 och gymnasiet, alltså om man åt det vart man väldigt smart, då kunde man vara ledig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 dt har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 fast edt e ju självklart helt omöjligt.. men jag klarar mig bra utan ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 fast edt e ju självklart helt omöjligt.. men jag klarar mig bra utan ändå! Jo, men dethade varit bättre om det hade funnits ett sånt där piller, för då hade man inte behövet slitit ihjäl sig lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 om dt fanns dt skulle man ju alla få lika bra betyg inga städare, inga korvskosker och hamburgebarer inga sådanna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 mm, det e sant... utan städare skulle det bli hur smutsigt som helst.. och hamburgare e min favvomat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Om inte skolan fanns så hade det inte vara något kul att vara ledig för då är det ju så varje dag så man kan inte jämföra med nåt,men nu när skolan finns så känner man sig extra fri när det är lov Fattar ni hur jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Om inte skolan fanns så hade det inte vara något kul att vara ledig för då är det ju så varje dag så man kan inte jämföra med nåt,men nu när skolan finns så känner man sig extra fri när det är lov Fattar ni hur jag menar? Jo, typ som att komma ur en fängelsebur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.