Gäst Frozen star Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 hatar skolan vilken överaskning. nästan alla avskyr dt stället där dt finns lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Vi bränner nre varenda skola i Världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 skolan är völ ok,men det är så många töntar i skolan så man blir bara trött och arg! :( dem förstör allt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag vill hellre ha hemundervisning. Då har man iaf kul på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag vill hellre ha hemundervisning. Då har man iaf kul på rasterna. det skulle vara bättre! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag hade kanske gillat skolan om det inte varit för en hel del jävligt puckade j*vlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 men skolan är ju bra hur ska man lära sig annars jag vill då inte bli diskare på macdonalds! men iaf skolan skulla va bra om man inte fick nått läxskit!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag hatar också skolan men tänk på det här hur skulle ni kunna räkna hur skulle man känna pengar hur skulle man kunna jobba vi har fåt spelen bara för att våra föräldrar har gåt i skolan o lärt sig räkna det ska vi göra samma sak fast jag tycker också det är tråkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 (Flaky @ 11/04-2004 09:50:42) (Moody @ 11/04-2004 06:57:18) Vad känner ni när skolan börjar på en Måndag jag känner SJÄLVMORD Det känner inte jag. Jag tycker det är roligt med matte och alla ämnen i skolan! :D VAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!KUL ME MATTE!!!!!!! :huh: Får inte ihop d här riktit..Matte=kul...Nae :huh: jag e matteälskare!! matte=:wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 jag tänker: Äntligen måndag, en ny dag, nya uppleveser...och MATTE *gäsp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jag gillar bara Gympan iskolan särskilt BRÄNNBOLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Skolan skulle väl vara kul, om de bara kunde ta och säga lite mer exakt vad man ska göra för att få ett högre betyg. På vår skola delar de varje år ut papper i början av terminen där de berättar vad som krävs för att få G till MVG. Tyvärr följer de ju aldrig vad de själva har skrivit. Jag gjorde allting som behövdes för att få MVG, men fick bara G+ för att jag varit sjuk och missat ett stort prov som jag sedan aldrig fick göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.