Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 JAG ÄLSKAR SKOLAN!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Tänk skolan så här: Utan skolan skulle man inte kunna nånting däribland: Språk, Räkna, Stava, Läsa m.m. Asså utan skolan skulle man inte få nåt jobb utan kanske få bo på gatan om man inte har nå jobb och inte har råd me en lägenhet/hus. Denna text betyder inte att jag gillar skolan bara att den e viktig . slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag gillar bara lediga dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 man får ju nya Kompisar i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Vad känner ni när skolan börjar på en Måndag jag känner SJÄLVMORD Måndag sugerTisdag duger Onsdag e pest torsdag e värst men fredag e bäst hehe ONSDAG OCH TORSDAG HATAR JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 skolan är ju kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 tycker jag också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (Moody @ 11/04-2004 11:50:52) (Flaky @ 11/04-2004 09:50:42) (Moody @ 11/04-2004 06:57:18) Vad känner ni när skolan börjar på en Måndag jag känner SJÄLVMORD Det känner inte jag. Jag tycker det är roligt med matte och alla ämnen i skolan! :D VAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!KUL ME MATTE!!!!!!! :huh: Får inte ihop d här riktit..Matte=kul...Nae :huh: Jag tycker det är rolgit med Matte :) Snarare mattematik SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag håller med, matte e absolut det värsta som finns... eller spanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag håller med, matte e absolut det värsta som finns... eller spanska! Nej, Spanska är ju kul. Matte kan vara lite jobbigt ibland. Idrott är kul som sata*.... Skolan är en plats man lär sig nya saker och får fler vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 skolan är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det är det int alls. man har stränga lärare o dålig lunch. ett enda hyss och man får en lapp hem till föräldrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.