Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 03/06-2004 18:27:46) jag håller med, matte e absolut det värsta som finns... eller spanska! Nej, Spanska är ju kul. Matte kan vara lite jobbigt ibland. Idrott är kul som sata*.... Skolan är en plats man lär sig nya saker och får fler vänner. spanska e det ända ämnet jag kanske får IG i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Engelska är den enda språken jag får toppbetyg i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Engelska är den enda språken jag får toppbetyg i! engelska är sådär det kan man leva utan men ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Engelska är den enda språken jag får toppbetyg i! mm jag med, det e kul iaf.. och väldigt användbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Engelska är den enda språken jag får toppbetyg i! Du bor ju dessutom i Finland, och där pratar man ju också mer Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja finska fattar man ju inget av, jag har vart i finland minst 50 ggr men fattar bara pyttelite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) skolan är kuldu skojjar lr hur skolan suger så j*vl* mycket. ja avskyr den. Redigerat 8 Juni 2004 av Frozen star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag lovar dig du e inte ensam direkt, alla på min skola hatar den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag lovar dig du e inte ensam direkt, alla på min skola hatar den!! vem f*n kan gilla skolan. en sak e kul me skolan, LOV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 lov e helt okej, men inte resten av skolan... slutar i övermorrn, skönt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja slutar också i övermorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) ja slutar också i övermorrnJag slutar i morgon. Det ska bli skönt. Ska på semester på fredag. Redigerat 8 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.