Windnoob Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Vill bara lägga till att om du ska få en handkontroll så måste du skicka in ditt kvitto på inköpet av ditt förra... De har nyss ändrat det, ringde idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Och nu måste man köpa Transfer Kittet i en affär pga Xbox 360 Slim. Priset ligger på ca 200 kr. Redigerat 31 Juli 2010 av jonathan_94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 för att få en ny kontroll, är det det här nr man ska ringa:08-58 53 65 24 och är det svenska eller engelska men ska prata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 för att få en ny kontroll, är det det här nr man ska ringa:08-58 53 65 24 och är det svenska eller engelska men ska prata? Ta'tt det i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Gällande profiler man får en månad på så kan man göra hur många man vill bara man byter IP på sin router varje gång du ska göra en ny, det funkar inte för alla men för rätt många så funkar det att göra så. Det kommer inte funka om du redan använt upp alla profiler du kan göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Den som vill koppla in xboxen till datorskärmen bör köpa Microsofts vara som trådskaparen nämnde, det kanske låter dumt att betala 200kr mer för samma funktion, men det är värt det. Jag har haft problem med GAME's vara av VGA sladd, att ena skruven alltid inte går att spänna av ifall du inte dragit ut den från skärmen på lång tid. Och att kablarna kan glappa och inte visa en del färger. Jag stötte på 2 sådana problem i 1 månad, skaffat mig den från Microsoft och har inte haft ett ända problem på cirka 3 månader nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Den som vill koppla in xboxen till datorskärmen bör köpa Microsofts vara som trådskaparen nämnde, det kanske låter dumt att betala 200kr mer för samma funktion, men det är värt det. Jag har haft problem med GAME's vara av VGA sladd, att ena skruven alltid inte går att spänna av ifall du inte dragit ut den från skärmen på lång tid. Och att kablarna kan glappa och inte visa en del färger. Jag stötte på 2 sådana problem i 1 månad, skaffat mig den från Microsoft och har inte haft ett ända problem på cirka 3 månader nu.Har en sådan Kabel, men inte Microsofts, Den jag har heter BigBen, fungerar bättre än bäst! Har alla delar som Microsofts, + den e guldplätterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Det med att få en ny kontroll verkar intressant, en helt ny gratis kontroll för 500 kr som man kan få gratis, några som testat det? :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Det med att få en ny kontroll verkar intressant, en helt ny gratis kontroll för 500 kr som man kan få gratis, några som testat det? :).Japp, fungerar ej längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Japp, fungerar ej längre.Gör det inte? Vad sa dom när man ringde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Gör det inte? Vad sa dom när man ringde?Att jag själv blir tvungen att köpa ny -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.