Hoppa till innehåll

Tips'n'tricks


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 5 veckor senare...

Gällande profiler man får en månad på så kan man göra hur många man vill bara man byter IP på sin router varje gång du ska göra en ny, det funkar inte för alla men för rätt många så funkar det att göra så. Det kommer inte funka om du redan använt upp alla profiler du kan göra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Den som vill koppla in xboxen till datorskärmen bör köpa Microsofts vara som trådskaparen nämnde, det kanske låter dumt att betala 200kr mer för samma funktion, men det är värt det. Jag har haft problem med GAME's vara av VGA sladd, att ena skruven alltid inte går att spänna av ifall du inte dragit ut den från skärmen på lång tid. Och att kablarna kan glappa och inte visa en del färger. Jag stötte på 2 sådana problem i 1 månad, skaffat mig den från Microsoft och har inte haft ett ända problem på cirka 3 månader nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Den som vill koppla in xboxen till datorskärmen bör köpa Microsofts vara som trådskaparen nämnde, det kanske låter dumt att betala 200kr mer för samma funktion, men det är värt det. Jag har haft problem med GAME's vara av VGA sladd, att ena skruven alltid inte går att spänna av ifall du inte dragit ut den från skärmen på lång tid. Och att kablarna kan glappa och inte visa en del färger. Jag stötte på 2 sådana problem i 1 månad, skaffat mig den från Microsoft och har inte haft ett ända problem på cirka 3 månader nu.

Har en sådan Kabel, men inte Microsofts, Den jag har heter BigBen, fungerar bättre än bäst!

 

Har alla delar som Microsofts, + den e guldplätterad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...