Organism Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) Har du sett den? Jag har sett den. Jag har skrivit en uppsats om honom. Och läst en bok. Vad tycker du? Redigerat 29 Juli 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Nej jag har inte lyckats asa mitt tunga huvud till bion så jag får vänta tills den släpps på DVD ( You know what i mean ;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Nej jag har inte lyckats asa mitt tunga huvud till bion så jag får vänta tills den släpps på DVD ( You know what i mean ;) ) Den är så stark på bio för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 har inte råd, eller tänker inte lägga ner pengar på bio, men kommer tanka den när jag får tillbaka min gejmer dator från verkstaden, två av mina favorit skådispelare i huvudrollerna <3, jag ser fram emot den enormt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 har inte råd, eller tänker inte lägga ner pengar på bio, men kommer tanka den när jag får tillbaka min gejmer dator från verkstaden, två av mina favorit skådispelare i huvudrollerna <3, jag ser fram emot den enormt! Du kommer fan dö! - Ska vi slå vad? Axzl? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 har inte hört talas om denna film :s konstigt eftersom det verkar va många som har gjort. vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) En av dom trailer som finns. B t w , Kolla på nätet om John Dillinger - En bankrånare, gangster. Baserad på en sann historia. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat 30 Juli 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 ser bra ut. it iz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 har inte råd, eller tänker inte lägga ner pengar på bio, men kommer tanka den när jag får tillbaka min gejmer dator från verkstaden, två av mina favorit skådispelare i huvudrollerna <3, jag ser fram emot den enormt! Du kommer fan dö! - Ska vi slå vad? Axzl? :D vadå då :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 har inte råd, eller tänker inte lägga ner pengar på bio, men kommer tanka den när jag får tillbaka min gejmer dator från verkstaden, två av mina favorit skådispelare i huvudrollerna <3, jag ser fram emot den enormt! Du kommer fan dö! - Ska vi slå vad? Axzl? :D vadå då :P ? Jag har sett många Djupa Gangster/Mafia filmer. Och jag måste säga att denna filmen & Scarface har gjort mest intryck på mig. När jag jämför någon film med Scarface är det stort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 har inte råd, eller tänker inte lägga ner pengar på bio, men kommer tanka den när jag får tillbaka min gejmer dator från verkstaden, två av mina favorit skådispelare i huvudrollerna <3, jag ser fram emot den enormt! Du kommer fan dö! - Ska vi slå vad? Axzl? :D vadå då :P ? Jag har sett många Djupa Gangster/Mafia filmer. Och jag måste säga att denna filmen & Scarface har gjort mest intryck på mig. När jag jämför någon film med Scarface är det stort.. att jämföra en film med scarface är det nog bara johnny depp som kommer lyckas med om någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.