Hoppa till innehåll

Indiana Jones Lego


Lasse72
 Dela

Rekommendera inlägg

Spelar Indiana Jones Lego med min son och vi klarar inte bana "Pursuing the Ark" när vi kommer till flygplanet och skall slåss mot en kille i ringen så kan vi inte besegra honom vi hittar ett skruvstäd som han slår emot och där han då förlorar ett liv men sen kommer vi inte åt något mer, vi har inga vapen eller spadar med oss man kan inte gå tillbaka. Vad göra???

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla är nya nån gång. Men jag flyttar tråden till rätt forum, du får troligtvis mer svar där.

 

95alexander95: Detta forum är till just för att fråga om hjälp, så svar om att man borde googla istället uppskattas inte.

Redigerat av Kuzune
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla är nya nån gång. Men jag flyttar tråden till rätt forum, du får troligtvis mer svar där.

 

95alexander95: Detta forum är till just för att fråga om hjälp, så svar om att man borde googla istället uppskattas inte.

Men det är ju så mycket lättare att googla :P

 

Fast Fuska.se brukar ju i-och-för-sig (?) vara väldigt snabba med svar, många aktiva medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla är nya nån gång. Men jag flyttar tråden till rätt forum, du får troligtvis mer svar där.

 

95alexander95: Detta forum är till just för att fråga om hjälp, så svar om att man borde googla istället uppskattas inte.

Men det är ju så mycket lättare att googla :P

 

Fast Fuska.se brukar ju i-och-för-sig (?) vara väldigt snabba med svar, många aktiva medlemmar.

 

Just nu 31 aktiva medlemmar, oj vad mycket ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

om du går till flygplanet så kan du skjuta med den, bara skjut sönder lastbilarna som kommer så ska det komma så att man kan bygga ett städ tror jag. har iaf för mig att det var så. länge sen jag spelade, spelar väl inte så ofta efter att jag har 100% ett spel om man inte kan spela online förstås

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...