Lasse72 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Spelar Indiana Jones Lego med min son och vi klarar inte bana "Pursuing the Ark" när vi kommer till flygplanet och skall slåss mot en kille i ringen så kan vi inte besegra honom vi hittar ett skruvstäd som han slår emot och där han då förlorar ett liv men sen kommer vi inte åt något mer, vi har inga vapen eller spadar med oss man kan inte gå tillbaka. Vad göra??? Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 För det första så ska denna tråden inte vara i "Guider" forumet. Och för det andra: Har folk svårt för att googla eller? Och för det tredje: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse72 Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 För det första "förlåt min okunskap om era trådar" För det andra "ingen aning om hur man googlar sådant" För det tredje "tack för hjälpen" just nu har vi dock inget vapen men då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Det är lätt hänt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Alla är nya nån gång. Men jag flyttar tråden till rätt forum, du får troligtvis mer svar där. 95alexander95: Detta forum är till just för att fråga om hjälp, så svar om att man borde googla istället uppskattas inte. Redigerat 30 Juli 2009 av Kuzune Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 För det andra "ingen aning om hur man googlar sådant"Om du fastnar på ett spel så kan du googla tex:Lego Indiana Jones Walkthrough. Då hittar det flesta guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Alla är nya nån gång. Men jag flyttar tråden till rätt forum, du får troligtvis mer svar där. 95alexander95: Detta forum är till just för att fråga om hjälp, så svar om att man borde googla istället uppskattas inte. Men det är ju så mycket lättare att googla :P Fast Fuska.se brukar ju i-och-för-sig (?) vara väldigt snabba med svar, många aktiva medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Alla är nya nån gång. Men jag flyttar tråden till rätt forum, du får troligtvis mer svar där. 95alexander95: Detta forum är till just för att fråga om hjälp, så svar om att man borde googla istället uppskattas inte. Men det är ju så mycket lättare att googla :P Fast Fuska.se brukar ju i-och-för-sig (?) vara väldigt snabba med svar, många aktiva medlemmar. Just nu 31 aktiva medlemmar, oj vad mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 om du går till flygplanet så kan du skjuta med den, bara skjut sönder lastbilarna som kommer så ska det komma så att man kan bygga ett städ tror jag. har iaf för mig att det var så. länge sen jag spelade, spelar väl inte så ofta efter att jag har 100% ett spel om man inte kan spela online förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.