Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni?


Gäst Fender

Rekommendera inlägg

Men jag är så jävla rädd!!

Det går över, ta och tänk på nåt annat ett tag även om det kan vara svårt. Om världen nu går under finns det inget du kan göra åt det så sluta tänk på det. Du kommer dö nån gång ändå. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fender

Jag vet att det låter fånigt med alla saker om det och att det finns saker som motbevisar alla påståenden men jag fattar inte varför jag inte kan sluta vara rädd! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fender, du kommer dö. Först kommer din motorik försämras, och du märker att det blir svårare och mer ansträngande att röra på dig. Din syn, andning och minne kan påverkas till den punkt då du måste gå omkring med maskiner för att överleva. Sen kommer den dagen då du slutar andas, och hjärtat slutar slå.

Sen är du död- Du upphör att existera och allt som någonsin varit "Du" kommer upplösas till ingenting. Det enda som bevisar att du någonsin funnits är det du lämnat bakom dig.

 

 

Du kommer dö- Det kan vara om en timma, om en dag, en vecka, nästa år eller om 70 år. Att vara rädd för att dö är detsamma som att vara rädd för att leva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stackarn... jag kommer ihåg när jag såg på SVT 1 eller ngt och jag var 9 år och det va ett naturpogram där dom sa att jorden skulle gå under om 10000 år eller ngt, fast jag tog det det som om det skulle hända imorn och va skir rädd. fast jag glömde det sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oroa dig mer för 2036, då finns det en liten chans att en asteroid trillar ner på jorden och antagligen utplånar mängder av liv och omkullkastar vårat klimat. och det är saker som faktiskt ÄR uppbackat av äkta vetenskap. inte de där snubbarna från LA's bibliotek som du kallar för "foskare".

 

här har du föresten vad som kommer hända 2012:

 

* 1 januari - Polen planerar att införa euro som valuta och därmed bli en del av euroområdet.

* 31 januari - Asteroiden 433 Eros väntas passera jorden på ett avstånd av 0,179 AU (26,8 miljoner km).

* 1 april - Sveriges och världens första framtidspark planeras invigas.

* Juni-juli - Fotbolls-EM planeras avgöras i Polen och Ukraina.

* 6 juni - En Venuspassage sker, nästa inträffar 11 december 2117.

* 27 juli-12 augusti - De trettionde olympiska sommarspelen planeras att hållas i London.

* 8 november - Presidentval planeras hållas i USA

* 13 november - Total solförmörkelse, synlig i norra Australien och södra Stilla havet

* 21 december - Mayakalenderns innevarande stora årscykel om 5 125 år är till ända.

* Det omtalade och skandalfyllda infrastrukturprojektet Projekt Hallandsås planeras vara färdigställt.

* Europas kulturhuvudstäder Guimarães (Portugal), Maribor (Slovenien)

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...