Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni?


Gäst Fender

Rekommendera inlägg

När jag började läsa den här tråden vart jag ganska små skraj men senare så lungade jag ner mig, fender jag har också sett något sånt där program på history där dom sa att jätte många profetior pekar på och att ett program som heter webb bot också pekar på att något kommer hända 2012, jag orkade inte kolla klart men jag tror inte att om något skulle hända så skulle dom nog inte få göra ett program om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du var säkert sarkastisk Garone.

Fan vilken rolig hemsida om 2012 det står att alla som överlevde jordens undergång år 2000 har 95% större chans att överleva 2012 lol!

 

EDIT: Det ända som kan hända 2012 är att jag tar över världen med fuska.se som min arme!

SANT! "i'm with you brother."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rude jag kollade på videon och del 2, jag blev ganska orolig över det han sa med bibeln sen hittade jag hans andra två videos och dom är ganska skrämande kolla bara.

 

 

 

Han säger ju klart och tydligt att saker kommer hända 2012. Asså jag vet inte varför jag är så orolig över 2012.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rude jag kollade på videon och del 2, jag blev ganska orolig över det han sa med bibeln sen hittade jag hans andra två videos och dom är ganska skrämande kolla bara.

 

 

 

Han säger ju klart och tydligt att saker kommer hända 2012. Asså jag vet inte varför jag är så orolig över 2012.

Vafan vilket bullshit, sluta titta på skräpet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag vet NASA säger ju att inget kommer hända sen finns det inga bevis för att nånting kommer hända, killen är ju kristen så han tror ju på det med jesus. Men det dära föreningen han pratar om i videon ägs ju utav SONY aja jag tycker allting verkar jävligt konstigt för varför skulle sony göra en sån sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en konspiration, de försöker dölja det framtida kärnvapenkriget!

Det framtida kärnvapen kriget är ju sagt ska ske 2008/2009 -.-

 

Hur du har med 2008 och framtida i samma mening är bortom min förståelse.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...