Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni?


Gäst Fender
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror inte på 2012 21:a i 12:e. Det som stod på hemisdan i första inlägget var ju bara löjligt. Om det är något som kommer utplåna Jorden så skulle jag gissa på att det är människor som gör det.

Ja jag håller med, om vi fortsätter som vi gör så kommer vi förgifta hela planeten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte på 2012 21:a i 12:e. Det som stod på hemisdan i första inlägget var ju bara löjligt. Om det är något som kommer utplåna Jorden så skulle jag gissa på att det är människor som gör det.

Ja jag håller med, om vi fortsätter som vi gör så kommer vi förgifta hela planeten.

 

Mer troligt att vi ''råkar'' spränga upp den med våra atombomber
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte på 2012 21:a i 12:e. Det som stod på hemisdan i första inlägget var ju bara löjligt. Om det är något som kommer utplåna Jorden så skulle jag gissa på att det är människor som gör det.

Du tror att människor kommer utplåna jorden?

 

Vi har redan börjat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med dagens teknik är det omöjligt att utplåna planeten Tellus. du kan klyva den, men då är den bara trasig, du kan pulverisera den, då är den utplånad, eller du kan anti-materialisera den, då är den förintad. ingen av dessa händelser är möjliga i denna tid och garanterat inget som händer 12 dec 2012.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte ens 100 atom bomber skulle kunna spränga upp jorden den skulle finnas kvar men inte vi...

inte spränga gjorde kanske,men världens 27 000 kärnvapen(troligen mer) räcker gott och väl för att förinta det mesta på jord ytan iaf.Möjligtvis att livet i haven kan överleva då strålningen inte kommer nå överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Okej jag tror inget kommer hända 2012 :thanks: Men alltså History channel är en dålig kanal jag lovar just nu har dom ett program som heter god vs devil och då säger dom att ett domedags krig kommer hända och att detta har förutspotts i bibeln, jag kollade upp det och det skreves mellan år 0 och 100 någon gång och det står att det kommer hända snart (dvs för ca 1900 år sedan) och vi är kvar. Så det är bara bajs likadant fox news också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej jag tror inget kommer hända 2012 :thanks: Men alltså History channel är en dålig kanal jag lovar just nu har dom ett program som heter god vs devil och då säger dom att ett domedags krig kommer hända och att detta har förutspotts i bibeln, jag kollade upp det och det skreves mellan år 0 och 100 någon gång och det står att det kommer hända snart (dvs för ca 1900 år sedan) och vi är kvar. Så det är bara bajs likadant fox news också.

Nej, dom säger ingenting. Det är reportageprogram som tar fram och undersöker olika sidor av frågor osv. De som säger något är personerna som nitervjuats - Det kan vara allt från schizofrena ödleälskare som tror att regeringen planterat mikrokameror i oss till föredetta forskare som avskedats för att ha förfalskat resultat.

 

"Uuuh TV6 är dåligt för där visa de en film om rymdskepp fast rymdskepp egentligen inte finns!"

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har ju jag inte sett hela ''Decoding the past'' eller ''God vs Satan'' men att döma av beskrivningarna så verkar dom ju vara gjorda för att skrämma folk. Men om det är som du säger tolin så kan dom ju lika gärna fortsätta.

 

(rymdskepp finns ju hur skulle annars människan ha landat på månen xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har ju jag inte sett hela ''Decoding the past'' eller ''God vs Satan'' men att döma av beskrivningarna så verkar dom ju vara gjorda för att skrämma folk. Men om det är som du säger tolin så kan dom ju lika gärna fortsätta.

 

(rymdskepp finns ju hur skulle annars människan ha landat på månen xD)

Vi har faktiskt inga Rymdskepp per definition. Men rymdfarkoster däremot. Discovery köper in program - Det är inte kanalens fel om programmen snackar skit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...