Gäst MacGyver Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Det framtida kärnvapen kriget är ju sagt ska ske 2008/2009 -.-De s.k. "terroristerna" i mellanöstern kommer ha fått tag på kärnvapen som de ska avfyra mot en stor stad i USA varpå Obama inleder fullskaligt krig mot arabländerna och DFRK+Iran+Ryssland spöar USA. Avfyrningen sker den 11 september 2009. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Hur vet ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Hur vet ni det?Jag har djupa kontakter inom Bilderbeg-gruppen och Illuminati, jag har också frågat diverse spågummor och astronomer som alla på sitt egna individuella sätt la fram bevis som bekräftar detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Jorden går under 17 Maj 2013. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Hur vet ni det?Men åh :P Tro inte på allt som sägs. Detta är bara strunt, och inget att gå och gråta till Bris om också ;) Redigerat 25 Augusti 2009 av Tolin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 :lol: OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Jorden går under år 2013, den 37 mars bara så ni vet... OT: tro inte på denna doucher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Man ska inte ignorera något bara för att det låter löjligt och omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Avfyrningen sker den 11 september 2009. :rolleyes: Min födelsedag! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Känner mig lite lungare nu hittade en sida där dom berättar allt och Maya folket har ju aldrig sagt att världen ska gå under 2012 utan det är då en av jordens ''wobbles'' är klar. Aja orkar inte skriva allt men nasa och andra pålitliga källor säger ju att det är ett påhitt så man kanske inte borde vara orolig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Har också NASA konfirmerat att det är säkert? Nice :mellow:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Man ska inte ignorera något bara för att det låter löjligt och omöjligt.Men vilka bevis finns för detta? Inga, just det. Tack - sen drog han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg