IceZ Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Finns det någon gratis tjänst där man kan "speeda" up videos som man ska lägga ut på Youtube? Har testat WMM men man kan bara dubbla hastigheten. Jag tänkte öka till 4x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Finns det någon gratis tjänst där man kan "speeda" up videos som man ska lägga ut på Youtube? Har testat WMM men man kan bara dubbla hastigheten. Jag tänkte öka till 4x. Du kan ju ta trail på sony vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Länk? http://tinyurl.com/lvwst8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Ok,tack.Vet någon om det finns en gratis variant? Redigerat 30 Juli 2009 av IceZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Finns det någon gratis tjänst där man kan "speeda" up videos som man ska lägga ut på Youtube? Har testat WMM men man kan bara dubbla hastigheten. Jag tänkte öka till 4x. funkar ju i camtasia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Har testat WMM men man kan bara dubbla hastigheten. Jag tänkte öka till 4x. Dubbla den och spara och dubbla igen då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Finns det någon gratis tjänst där man kan "speeda" up videos som man ska lägga ut på Youtube? Har testat WMM men man kan bara dubbla hastigheten. Jag tänkte öka till 4x. Lägg till fyra av "Dubbla hastigheten" då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Speeda upp den 2x. spara den, speeda upp den sparade 2x så har du speedat upp den 4x. spara och speeda upp igen så har du speedat up den 8x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 WASD,Garone,Dezen:Bra idé,kanske fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 WASD,Garone,Dezen:Bra idé,kanske fungerar.det fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Finns det någon gratis tjänst där man kan "speeda" up videos som man ska lägga ut på Youtube? Har testat WMM men man kan bara dubbla hastigheten. Jag tänkte öka till 4x. Lägg till fyra av "Dubbla hastigheten" då. Speeda upp den 2x. spara den, speeda upp den sparade 2x så har du speedat upp den 4x. spara och speeda upp igen så har du speedat up den 8x. When epic is not enough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.