Mezox Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag tror iallafal på Erik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag vill ha det Men det finns väll bara i stor stan vad menar du med det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst elliot12 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har den du köpte det utomlands eller B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Det finns PKMN green men det kom inte till sverige och finland! PKMN leaf green är en annan sak. Det är ett nytt PKMN spel till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Men asså eftersom pokêmon blå med Blastoise och pokêmon röd fins med Charizard på fram sidan så borde ju pokêmon grön också finnas lr Hur???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (redigerat) min kompis hade pokémon green pokémon Röd och Grön var dom första pkmn spelen som kom ut i japan sen när pkmn blev populärt släppte dom pkmn blå SLUUUT PS:om pokémon Green inte finns så lovar jag att dyka ner i toan Redigerat 24 April 2004 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/po.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/po.jpg hopp, här är bilden igen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Hahahaha pokemon grön knapast :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Pokemon grön finns om du inte tror det vet du inget om pokemon. Fråga cool-b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Pokemon grön finns om du inte tror det vet du inget om pokemon. Fråga cool-b vem är cool-b :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg