Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Har ännu inte förstått det med XP freeze, att twinks ska typ kunna frysa sin XP eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Ja eller lvl 60. Jag har en rogue i en lvl 60 raid guild, man vill ju inte gå upp i lvl då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Lvla min pala via bg blir nog sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Mor'vek is back! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Va? Ska man kunna byta sida idag? Stog det på mmo champion iallafall citerat av en bluepost. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 nej inte idag, senare tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Längtade efter patchen extremt mkt när ja fick veta, dock har man ju slutat och ångrar det så innerligt D: Men vadå? Så om man spelar...t.ex orc, kan man gå över till alliance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Det är tanken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Så, Min orc hunter kan bli en Ally hunter senare? Behöver man betala eller kommer detta vara gratis? Kommer det bara finnas en dag eller kommer det finns länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...cId=18031079410 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Q. Will we be able to switch between the races on our own faction? A.. No. Players will only be able to switch to a race of the opposite faction. Betyder det att om man spelar humpan pala och byter till horde så blir man blood elf pala? Iaf så jag uppfattat det. Rätt coolt. :D Redigerat 5 Augusti 2009 av Mikhaela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Man borde kunna välja ras, och sedan kan man ju byta tillbaka igen och indirekt ha bytt ras från horde till horde :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg