WishCookie Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Kolla in denna Reaktionen på Meatspin. Och gå inte in på den sidan jag varnar er. Sorry Länk borta vet inte ens varför jag la till den. :S Redigerat 3 Augusti 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Pfft, Meatspin är väl inte så farlig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Pfft, Meatspin är väl inte så farlig? Varit inne på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Pfft, Meatspin är väl inte så farlig? Varit inne på den? "Varit inne på" kanske är fel ordval, men sett, ja, och tro mig, det är inte direkt det värsta man kan se på internet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Ifall man vill se vad som finns på sidan kan man också googla bland bilder, finns säkert något där. Angående själva sidan, är det nog det roligaste man kan göra mot andra på skolans datorer t.ex. Vet en som blev lurad och gick in på det i skolan, en dag senare var han avstängd. ^^ EDIT: Låten heter You spin me right round av Dead or alive. Redigerat 3 Augusti 2009 av GZT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Ifall man vill se vad som finns på sidan kan man också googla bland bilder, finns säkert något där. Angående själva sidan, är det nog det roligaste man kan göra mot andra på skolans datorer t.ex. Vet en som blev lurad och gick in på det i skolan, en dag senare var han avstängd. ^^ EDIT: Låten heter You spin me right round av Dead or alive. Vågar inte ens googla en liten bild på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 vad är det?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Gör en sökning på Google bilder och du förstår. ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Gör en sökning på Google bilder och du förstår. ; ) men om moonlamp inte vågar vågar inte jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 OT: Meatspin är en shock-sida, det första som händer när man besöker sidan är att man ser 2 män som har anal-sex med varandra och samtidigt spelas låten You Spin Me Right Round - Dead or Alive. OnT: Haha, älskar att se reaktioner på olika saker som finns på internet. Tex när man ser reaktioner på Pain Olympics eller 3 Guys 1 Hammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Gör en sökning på Google bilder och du förstår. ; ) men om moonlamp inte vågar vågar inte jag :P Jag Vågar fortfarande inte. :P Säger till när jag ens gått in på sidan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 §1, låser tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg