Chagi Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Det här är gruppen 1339, känn dig fri att diskutera vad som helst. ABBA, Fotboll, Musik, OZtown, Moderatorerna, Kattgruppen, Fuska.nu. Ja, allt som faller dig i smaken. Här får ni även spamma av er i Spamtråden. Det här kommer vara fuskas sparum, där man kan koppla av och prata i alla möjliga trådar. Ni som saknat sportforumen kan diskutera här, ni som vill prata vuxensnack kan göra det här (Om ni inte är med ivuxensnack). Här är vi sköna och hjälpsamma mot alla som går med! Den här gruppen ska vara ett ställe att gå till för att slippa onödiga tillsägelser eller varningar! Gå med nu! - Och var en del av ett skönt ställe utan fördomar! Det här inlägget har ändrats av Eru Idag, 13:31:01 s s ss ss sssssspam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Chairman Meow approves this GF. Jag tror inte jag får gå med för Eru hatar mig.Du behöver ju verkligen kommentera då. EDIT: Inga fördomar!? Vad är det här för skit :verymad: ' Du får ha ;| GZT: Men du verkar ju bara vara så djävla traagisk. Skaffa lite lycka ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Och så finns det inte en enda person i världen utan fördomar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Och så finns det inte en enda person i världen utan fördomar.. Fast många vill gärna tro att de inte har några! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Och så finns det inte en enda person i världen utan fördomar.. Wazzaaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Alla är välkommna in i värmen! Även du cakeguy. Men jag ska till stranden, så uynder tiden kan ni starta trådar och börja aktivera GF:et! Fixar med det senare ikväll eller imorgon! "Do you like being taken care of? - Then 1339 is the thing for YOU." lol jag såg att det fanns en ny grupp igår, 1339 och jag trode att det va ngt pucko som hade gjort gruppen som 1338 xD men jag har ju rätt ! :D det är ju du som har gjott gruppen :]]] jag joinar om det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Sparum? Låter skööönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Well, om ni äldre medlemmar inte ska börja kriga och gnälla så: Visst ha gärna fördomar, bara det inte är rasistiskt skitsnack och sånt så kan ni görna framföra dem i gruppen. Alla är vi ändå människor, även om de med homofobiska och rasistiska åsikter är mycket mer dumma i huvudet än de andra! Gå gärna med och starta lite trådar och så, för jag har gäster nu och lär inte vara uberaktiv med att starta trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Uhm... Det ser ut att gå bra för denna grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Uhm... Det ser ut att gå bra för denna grupp. Svårt att bedöma sådant på sån liten tid du, men jag kan garantera dig att det kommer att gå bra då 1339 har KG's stöd. Det är så lame att ingen gillar det.Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Det är så lame att ingen gillar det.Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :( Ja det kan ju tänkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Det är så lame att ingen gillar det. Fan Nissling, vad har hänt? Du brukade vara cool. :( Ja det kan ju tänkas. Kan du sluta vara så deprimerad? Redigerat 5 Augusti 2009 av Eru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.