Kexx3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag gillar 1:an,2:an och 4:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja tycker om alla men ja har inte sett eller hört tallas om 4:an. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja tycker om klubben,Zelda klubben och Zonen! Aktivitetsstatistik Totalt antal inlägg 902 ( 0.66% av forumets totala inlägg ) Inlägg per dag 16.8 Registrerad 29/02-2004 Mest aktiv i Poäng 247 inlägg i det forumet ( 28% av medlemmens inlägg ) Användarens lokala tid: 23/04-2004 14:18:46 Kommunikation E-post klicka här Integrity Messenger Ingen info AIM namn Ingen info ICQ nummer Ingen info Yahoo identitet Ingen info MSN namn [email protected] Personligt meddelande: klicka här Information Hemsida http://forum.fuska.se/extra/?4116 Födelsedag 30 December 1991 Plats Ösmo Intressen Ishockey,cross,spela tv-spel,internet Senast inloggad: 23/04-2004 14:07:57 Extra länk: http://forum.fuska.se/extra/?4116 1000 extra poäng: SMS:a 72230: yo fuska 1000poäng 4116 Ett sms kostar 30kr(+ ev. sms-taxa). 250 extra poäng: SMS:a 72172: yo fuska 250poäng 4116 Ett sms kostar 10kr(+ ev. sms-taxa). Inläggsinformation Medlemsgrupp Medlem Medlemstitel Ingen info Avatar Signatur Allt står i presentationen!!! <( tillbaka ) [ Script Execution time: 0.0587 ] [ 14 queries used ] [ GZIP aktiverat ] Powered by Invision Power Board(U) v1.3 Final © 2003 IPS, Inc. alla men ja har inte sett eller hört tallas om 4:an. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Varför Kopierar du orson´s profil får man fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 de är så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag gillar pappigojan som brukar åka radiobil :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 De första två Ensam hemma filmerna är extremt roliga och man garvar i hjäl sig. Mycket kreativitet från Alex och det är därför som humorn är så rolig i de första två filmerna. Alex gör simpla fällor med det är dumma tjuvar som kommer i hans väg och därför blir hela filmen väldigt rolig. Min pappa kom till och med in till mig när jag kollade på 1:an och frågade vad är det som är så roligt? Den skådespelaren som spelar Alex i de första två filmerna är jättebra och han är dessutom rolig och uppfinningsrik. Man kan sammanfatta de första två Ensam hemma filmerna med ett ord succé. Den tredje filmen är en stor tabbe, för det första inte samma skådespelare som i de första två filmerna och de två klantiga tjuvarna som försöker stjäla saker i Alex hus i första filmen är inte med. Handlingen är bra i den filmen men det saknas något, den äkta Alex. Den fjärde filmen är faktiskt rolig fast det är ny skådespelare, det är typisk Ensam hemma stil i den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag tycker att tvåan är bäst och sedan efter den så kommer ettan. Trean är ochså ganska bra fast fyran är helt klart den dåligaste i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Han ser ganska drogad ut nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jepp, han har att sina år i ramljuset. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 2an är roligast. Outside Enemy = Han ser verkligen drogad ut nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Håller med om att han ser drogad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.