Nunbuck Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 ska jag sälja mitt wii och köpa ett 360 istället? Vad skulle ni göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Beror helt på vilka sorts spel du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Om jag var i ditt läge skulle jag bytt det mot ett Xbox. Bättre spel, bättre grafik och härligare kontroller. Fast det är ju förstås en smakfråga. Dessutom ligger detta nog i fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Beror helt på vilka sorts spel du spelar.action och guitar hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Beror helt på vilka sorts spel du spelar.action och guitar hero Då borde du absolut sälja ditt Wii och köpa en current-gen konsoll istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Äh, Wii är helt fantastiskt! Sälj inte det :) Istället för grafik så inriktar sig Wii'et på spelkänsla som jag tycker är ett stort +, vem vill ha något halvtaskigt spel med omgwtfuber grafik och ingen spelkänsla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Äh, Wii är helt fantastiskt! Sälj inte det :) Istället för grafik så inriktar sig Wii'et på spelkänsla som jag tycker är ett stort +, vem vill ha något halvtaskigt spel med omgwtfuber grafik och ingen spelkänsla? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 tröttna på Wii efter en vecka, jag hade väntat som fan på det men det va en stor besvikelse. sälj skiten och köp en 360 eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Äh, Wii är helt fantastiskt! Sälj inte det :) Istället för grafik så inriktar sig Wii'et på spelkänsla som jag tycker är ett stort +, vem vill ha något halvtaskigt spel med omgwtfuber grafik och ingen spelkänsla? Den riktiga spelkänslan kommer med bra grafik. Wii har riktigt dålig grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Äh, Wii är helt fantastiskt! Sälj inte det :) Istället för grafik så inriktar sig Wii'et på spelkänsla som jag tycker är ett stort +, vem vill ha något halvtaskigt spel med omgwtfuber grafik och ingen spelkänsla? Spelkänsla kommer ju med bra grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Äh, Wii är helt fantastiskt! Sälj inte det :) Istället för grafik så inriktar sig Wii'et på spelkänsla som jag tycker är ett stort +, vem vill ha något halvtaskigt spel med omgwtfuber grafik och ingen spelkänsla? Spelkänsla kommer ju med bra grafik? Behöver inte göra det, kolla bara på alla gamla retro-spel, hur bra grafik har dom igentligen? Skitdålig, men det kompenserar dom med en trevlig spelkänsla etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Köp 360. Det pwnar Wii så hårt. Men själv har man ju alla 3 konsoler :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.