Darkdevil Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 När jag ska installera patchen så stannar den på 70% och så poppar det upp en ruta som säger att wow.exe fattas. Någon som vet vad jag ska göra? (Har testat repair)
Darkdevil Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Men orka ominstallera för att det fattas en fil, finns det inget annat sätt?
Backstab Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Men orka ominstallera för att det fattas en fil, finns det inget annat sätt? Vet ej om detta funkar men, känner du någon som spelar wow? lägg över hans .exe fil på ett usb minne eller något och buy ut den mot din? :)
VAZE Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Jag skulle kunna skicka den, den är bara 16 mb
Darkdevil Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Jag skulle kunna skicka den, den är bara 16 mbSkulle vara väldigt tacksam om du kunde göra det : ) Kan du skicka den till [email protected]?
prophet Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Skrivet 7 Augusti 2009 Fattas WoW.exe eller är det bara patchen som säger det? Testa repair.
Darkdevil Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2009 Fattas WoW.exe eller är det bara patchen som säger det? Testa repair.Som jag skrev i mitt första inlägg så har jag redan testat repair : /
Apex Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Skrivet 7 Augusti 2009 Men har du kollat om WoW.exe finns i mappen?
VAZE Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Jag skulle kunna skicka den, den är bara 16 mbSkulle vara väldigt tacksam om du kunde göra det : ) Kan du skicka den till [email protected]? EDIT: ladda up den iställe ladda ner den här http://www.megaupload.com/?d=G2XHUOTC Redigerat 7 Augusti 2009 av BigAfro
Garone Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Skrivet 7 Augusti 2009 När jag ska installera patchen så stannar den på 70% och så poppar det upp en ruta som säger att wow.exe fattas. Någon som vet vad jag ska göra? (Har testat repair) Har du vista? Isåfall välj "kör som administratör" på launcher.exe
Darkdevil Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2009 När jag ska installera patchen så stannar den på 70% och så poppar det upp en ruta som säger att wow.exe fattas. Någon som vet vad jag ska göra? (Har testat repair) Har du vista? Isåfall välj "kör som administratör" på launcher.exe Det fungerade, tack för hjälpen. Jag hade då aldrig kunnat gissa att det skulle lösa problemet. xD
Rekommendera inlägg