Doglovers Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) 1. Vilka är era idoler? 2. Har ni åkt Insane på grönalund? 1. Taylor Swift, Lady gaga, Rihanna, Avril Lavinge,emma Roberts, Taylor Lautner ,Kristen Stewart och beyoncé. 2. Självklart, den är jäättekul och läskig ;') Redigerat 7 Augusti 2009 av Doglovers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Mamma 2. Nej, vågar inte :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1: Mitt Xbox 360 2: Nej, den fanns inte där när jag var där förra sommaren. Om den fanns då skulle jag absolut åka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. dr.bombay 2. nope, hur är insane, bättre än alla lisebergs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Ingen jag kan komma på just nu... 2. Nej, men jag kanske ska innan sommaren är slut. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Ja vene 2. Ja, den är lite mesig tbh, extreme är roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Om någon, Jacque Fresco. 2. Nej, gröna lund ska ju vara skit, tacka vettja liseberg här i GBG B). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Jacque Fresco, Chavez, Ohly, Athene, Che 2. Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Jag har svårt att se det roliga i frågorna, men ok. 1. Har ingen direkt idol. 2. Nej. Grönalund ligger ju i Stockholm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Hmm...Återkommer 2. Japp, den var ganska najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Randy blythe, Mark morton. 2. Nej, ligger alldeles för långt bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1. Vet inte 2. Nej, men jag skulle nog inte banga...tror jag. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg