Gäst 40200 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Comviq elr telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Comviq, Comviq kompis är det bästa som har hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Fråga vad dina vänner har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Men nein, telia. More powerful if is told twice! Redigerat 10 Augusti 2009 av Eru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Comviq kompis. Du smar för 0 kronor, För att ringa kostar uppkopplingen 0,50 kr sedan så får du prata hur mycket du vill inom 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Låt mig säga mina åsikter om Telia Refill... Jag tankar mobilen med 100 Kr. Jag ringer inte så ofta då. Då efter typ 2-3 veckor ändrar dem minut-priset till 1,99 kr/min. Bara för att jag inte ringer mycket. Telia Refill? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Låt mig säga mina åsikter om Telia Refill... Jag tankar mobilen med 100 Kr. Jag ringer inte så ofta då. Då efter typ 2-3 veckor ändrar dem minut-priset till 1,99 kr/min. Bara för att jag inte ringer mycket. Telia Refill? :_ samma för mig! dom säger att jag ska fylla på annars kostar det 1,99 så sen tillslut öka dom kostnaderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Det är så dåligt. Och Telia har ingen bra teckning alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Telias täckning är mycket bättre än Comviqs, det är inget snack om saken. Den som säger något annat vet ju inte vad han pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Det är så dåligt. Och Telia har ingen bra teckning alls.LOL!!! Darkdevil har rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag har Comviq, de flesta jag känner har Comviq, så skaffa Comviq! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Har Comviq kompis bara för att alla jag känner har det och man skickar gratis SMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.