Poesi Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) Joey Tempest, Staffan Hellstrand, Jerry Thåström, Bruce Springsteen, Cyndi Lauper, Bob Dylan, Neil Young, min bror, min far. :) Redigerat 18 Augusti 2009 av Skillcollect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Joakim Berg och Chris Martin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Trådskaparen vill inte ha nån som sjunger med en anka i halsen? Hoppas verkligen inte att du menade Corey där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Jimi Hendrix, Bon Scott, Freddie Mercury, David Gilmour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Portishead. Med jävligt stora bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Trådskaparen vill inte ha nån som sjunger med en anka i halsen? Hoppas verkligen inte att du menade Corey där. Varför inte? Hans röst är knappast distinktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Corey är duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metalJag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metalJag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad! Nej, jag skojar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal Jag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad! Nej, jag skojar inte Han är lätt top 50! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Likaså är några miljoner andra artister, men han är inte precis i top 50 bland heavy metal/metal Jag hoppas verkligen att du skämtar, annars är du bara otroligt korkad! Nej, jag skojar inte Han är lätt top 50! Enligt dig, givetvis, för 2 år sen lyssnade jag på Nickelback 24/7, nu tycker jag dom är halvdana, Coldplay är skitkända, men sångaren sjunger som en kratta, sen finns det ju många personer inte många här (antagligen) känner igen som individ, Geddy Lee, Geoff Tate, Robert Plant, Paul Rodgers etc. som har haft inflytande på enormt många andra och har inspirerat osv osv Lyssna på lite som du inte vanligtvis spammar om och om igen så kommer du troligtvis sätta allt i ett helt nytt perspektiv, bara ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.