Knasibas Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 (redigerat) Morrissey Redigerat 21 Augusti 2009 av Knasibas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Half life - Latonic ( ) Ingen aning om vem som sjunger, men jag älskar låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Owe Thörnqvist också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Randy blythe ofc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Half life - Latonic (http://open.spotify.com/track/3ib5K28FGpiw2PeOtplR4H) Ingen aning om vem som sjunger, men jag älskar låten. Grant Nicol heter han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 bradley nowell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Waah, glömde nästan Robert Plant. Sen tycker jag John Mattias Edlund har rätt så skön röst också.. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Som jag nämnt tidigare Bob marley, tycker även att Jonathan Davis har en bra röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Don McLean är inte fel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 John Frusciante Anthony Kiedis (Red Hot Chili Peppers) Caleb Followill (Kings Of Leon) Konstigt att ingen nämnt dessa, alla sjunger fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 John Frusciante Anthony Kiedis (Red Hot Chili Peppers) Caleb Followill (Kings Of Leon) Konstigt att ingen nämnt dessa, alla sjunger fantastiskt. är jävligt dålig på att sjunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 John Frusciante Anthony Kiedis (Red Hot Chili Peppers) Caleb Followill (Kings Of Leon) Konstigt att ingen nämnt dessa, alla sjunger fantastiskt. är jävligt dålig på att sjunga Han är inte jävligt dålig på att sjunga :P Han sjunger ju jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.