Luxaxix Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Något jag alltid stör mig på är att det inte finns rubriker på fusken/tipsen/guiderna. Låt det stå typ: Guide - "Hur man får massa pengar" - Tobbe1997 - 23/06 -98 - 9.9/10 Istället för bara: Guide - Tobbe1997 - 23/06 -98 - 9.9/10 Jag hänger här väldigt ofta, men när jag vill ha ett fusk/tips till något så går jag in på en annan sida, för om man ska ha tag på något här så måste man öppna alla fusk/tips innan man ser vad det är... På xx.com så kan man iallafall hålla över "guide" och läsa första meningarna i fusket. Det är något ni seriöst måste ändra på. På någon undersökning så var ju 80% av alla medlemmar här för forumet, inte för fusken... Listning: Ja, att bara ha lista efter "rating" är väldigt irriterande. Jag vill ha efter datum, efter mest lästa, efter flest kommenterade och efter namn på rubriken (som inte finns). Ett nytt fusk har ingen chans att bli läst om man inte skaffar en lista efter "senast skrivna"... Man vill ju inte behöva sprida massa reklam så fort man lägger in ett fusk... Lite konstruktiv kritik från min sida... //Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) omröstningen just nu: Alla fusk och tips [ 25 ] [10.92%] Forumet [ 121 ] [52.84%] Fuskamynten [ 23 ] [10.04%] Grupperna [ 24 ] [10.48%] Kalendern [ 7 ] [3.06%] Annat [ 29 ] [12.66%] tycker att listan bör se anorlunda ut jag också. Fusk och tips är ju sidans sak som den handlar om mest ju. Och jag besöker inte denna sida för att gå in och kolla guider och liknande här. Så den iden med rubriken gillar jag. (dock finns 10 senaste fusken på startsidan, även 10 senaste omdömena och fusk på varje sida (exempel playstation 3, xbox 360 osv..) Redigerat 11 Augusti 2009 av UOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Relevant för någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Tycker det är bra som det är just nu, skulle bli rörigt och inte särskilt snyggt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Det måste vara lite stil i det, annars blir det för rörigt xade han före :( Redigerat 15 Augusti 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 http://img12.imageshack.us/img12/7793/fuskacopy.jpg Rörigt? Orkade inte lägga ner så mycket tid, men iaf en överblick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Jag tycker iaf att det är en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) En bra idé! Slipper man trycka igenom precis allt för att hitta det man söker. EDIT: Stavfel Redigerat 15 Augusti 2009 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Tycker att det låter bra. Tycker att man åtminstone borde kunna musa över fusket för att se de första meningarna eller något liknande så att man kan se vad fusket handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Tycker att det låter bra. Tycker att man åtminstone borde kunna musa över fusket för att se de första meningarna eller något liknande så att man kan se vad fusket handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Mycket bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Verkar nice. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.