Hoppa till innehåll

Rubrik På Fusk

Luxaxix

Rekommendera inlägg

Något jag alltid stör mig på är att det inte finns rubriker på fusken/tipsen/guiderna. Låt det stå typ:

Guide - "Hur man får massa pengar" - Tobbe1997 - 23/06 -98 - 9.9/10

Istället för bara:

Guide - Tobbe1997 - 23/06 -98 - 9.9/10

Jag hänger här väldigt ofta, men när jag vill ha ett fusk/tips till något så går jag in på en annan sida, för om man ska ha tag på något här så måste man öppna alla fusk/tips innan man ser vad det är... På xx.com så kan man iallafall hålla över "guide" och läsa första meningarna i fusket.

Det är något ni seriöst måste ändra på. På någon undersökning så var ju 80% av alla medlemmar här för forumet, inte för fusken...

Listning:

Ja, att bara ha lista efter "rating" är väldigt irriterande. Jag vill ha efter datum, efter mest lästa, efter flest kommenterade och efter namn på rubriken (som inte finns).

Ett nytt fusk har ingen chans att bli läst om man inte skaffar en lista efter "senast skrivna"... Man vill ju inte behöva sprida massa reklam så fort man lägger in ett fusk...

Lite konstruktiv kritik från min sida...

//Luxaxix

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

omröstningen just nu:

Alla fusk och tips [ 25 ] [10.92%]

Forumet [ 121 ] [52.84%]

Fuskamynten [ 23 ] [10.04%]

Grupperna [ 24 ] [10.48%]

Kalendern [ 7 ] [3.06%]

Annat [ 29 ] [12.66%]

tycker att listan bör se anorlunda ut jag också.

Fusk och tips är ju sidans sak som den handlar om mest ju. Och jag besöker inte denna sida för att gå in och kolla guider och liknande här. Så den iden med rubriken gillar jag.

(dock finns 10 senaste fusken på startsidan, även 10 senaste omdömena och fusk på varje sida (exempel playstation 3, xbox 360 osv..)

Redigerat av UOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att det låter bra. Tycker att man åtminstone borde kunna musa över fusket för att se de första meningarna eller något liknande så att man kan se vad fusket handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...