Hoppa till innehåll

Finns Inget Fusk Till Runescape!


Gäst 40200
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...

Äsch, du borde inte prata om sånt här. Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns mer än RSbot? Jag vet att det finns mer, känner grymt skillade kodare som hållit på med att koda program/hacks m.m till spel och sånt. Har ett privat program som kan ge mig väldigt mycket guld om jag vill. Spelar dock inte RS längre, så använder inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, du borde inte prata om sånt här. Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns mer än RSbot? Jag vet att det finns mer, känner grymt skillade kodare som hållit på med att koda program/hacks m.m till spel och sånt. Har ett privat program som kan ge mig väldigt mycket guld om jag vill. Spelar dock inte RS längre, så använder inte det.

Du menar cheat engine som ger dig guld du inte kan använda?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon kommer på ett slags hack som funkar på riktigt så brukar inte den personen lägga upp det för då blir det fixat efter ett tag. Jag har hittat ett antal buggar på några spel som jag bara delar med kompisar för om jag la upp dem på internet skulle de läcka ut och bli fixade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, du borde inte prata om sånt här. Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns mer än RSbot? Jag vet att det finns mer, känner grymt skillade kodare som hållit på med att koda program/hacks m.m till spel och sånt. Har ett privat program som kan ge mig väldigt mycket guld om jag vill. Spelar dock inte RS längre, så använder inte det.

Du menar cheat engine som ger dig guld du inte kan använda?

 

Haha, CE.. Skulle det där vara ett skämt eller?

 

Som Wasd säger, så är det inget man lägger ut på internet. Bara jag och mina närmsta vänner som har det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, du borde inte prata om sånt här. Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns mer än RSbot? Jag vet att det finns mer, känner grymt skillade kodare som hållit på med att koda program/hacks m.m till spel och sånt. Har ett privat program som kan ge mig väldigt mycket guld om jag vill. Spelar dock inte RS längre, så använder inte det.

Du menar cheat engine som ger dig guld du inte kan använda?

 

Haha, CE.. Skulle det där vara ett skämt eller?

 

Som Wasd säger, så är det inget man lägger ut på internet. Bara jag och mina närmsta vänner som har det här.

 

i guess that you're the bull and your words is nothing else but shit!

tror inte jag e den enda som inte tror på dig, menar du verkar vara väldigt glad för att skryta om"ditt lilla program" men du kan inte berätta något om det över huvud taget, riktigt lamt....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...