MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Jahapp, nu ska jag köpa ett xbox360 men jag vet bara inte vilket. http://www.webhallen.com/prod.php?id=77068 Har tänkt att köpa den. Eller är det värt det? Köpa vanliga istället? Redigerat 13 Augusti 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Det är värt det men du kan köpa det här istället http://www.game.se/acatalog/info_72.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Nej, han ska köpa ett Xbox Elite. I Xbox Arcade får man inte ens en hårddisk medan man får 120gb om man köper Elite och det behövs om man installerar sina spel (jag installerar alla mina spel så att xboxen inte låter så jävla mycket). Raeven: Det går rykten i USA att Microsoft ska sänka priset på Elite pga att Sony sänker priset på PS3. Kolla in den Här artikeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Oj, det är nog bäst att vänta ett tag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Köp elite nu när games demand kommer och ett tips är när du ska göra en profile gör så att den kommer från usa så får du mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Köp elite nu när games demand kommer och ett tips är när du ska göra en profile gör så att den kommer från usa så får du mycket mer.Men det är ganska svårt att få tag på Microsoft Points och Xbox Live Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag kommer köra som Svensk, no talk about it :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Det ända man får om man skriver att man är från US är fler saker att slänga pengar på, t.ex otextade filmer som man kan ladda ner från andra ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nazar96 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 jag vill fråga en sak om xbox 360 går det flasha alla xbox 360? eller bara dom gamla modelerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Nothing about it, har bestämt mig för elite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Nothing about it, har bestämt mig för elite nu.Nice, när kommer du köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 (redigerat) Nothing about it, har bestämt mig för elite nu.Nice, när kommer du köpa den? När plånboken tillåter, har 1500 kr nu, sedan den 25 kommer jag få en lön på 900 kr (Jobbade 3 dagar) Sedan idag ska jag gå runt i kvarteret och klippa gräs :) Ska även panta alla flaskor imorgon ;| Redigerat 14 Augusti 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.