Hoppa till innehåll

Onyxia Blir 10/25manna Raid.


Nittionio

Rekommendera inlägg

How dare anyone out there make fun of Onyxia after all she's been through! All you people care about is epics and making money off of her. She's a DRAGON! What you don't realize is Onyxia is making you a bunch of money and all you do is write a lot of crap about her. All you people want is more more MORE MORE! Leave her alone! You're lucky she even respawns for you bastards! Leave Onyxia alone! Please... Leave Onyxia alone right now! Leave her alone! Please!

 

lol

 

 

att ingen har postat än...

 

 

 

KRUSSHIIIIIIIIIM

Hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ring vet jag ^^ köpte just spel tid :P och det var så här jag mena att dom skulle göra med alla gamla raider när en expansion kom om det var nån som inte fatta det som läste den tråden :P

 

Men det är ju lite synd om pre-tbc raidarna, OMG jag kom just på en sak blizz försöker få folk att sluta köra gamla raider genom att ta bort en av favorit raiderna!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är ju lite synd om pre-tbc raidarna, OMG jag kom just på en sak blizz försöker få folk att sluta köra gamla raider genom att ta bort en av favorit raiderna!!!!!!

 

Och Varför skulle dom vilja att folk slutar spela deras spel? Även om man går 60 raids eller 80 raids så upplever man något Blizzard har gjort. Sen är nog inte Onyxia en av dom favorit raiderna, utan det är en av dom lättaste att sola och därför kan alla gå den och därför tycker ingen att någon annan raid är rolig för dom aldrig varit i dom.

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :( Jag som slutade som lvl 80 bara för att allt vart för lätt och cp där och nu ska dom ta bort allla 60 raidsen jag kör :(

Kör du 60 raids som 80? Isåfall kan dom inte vara så jätteroliga... Ingen utmaning och du dödar allt och dör aldrig. Och om du går som 60 så måste du ju ha en raid för att klara det. Måste vara ganska jobbigt att hitta folk som orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :( Jag som slutade som lvl 80 bara för att allt vart för lätt och cp där och nu ska dom ta bort allla 60 raidsen jag kör :(

Kör du 60 raids som 80? Isåfall kan dom inte vara så jätteroliga... Ingen utmaning och du dödar allt och dör aldrig. Och om du går som 60 så måste du ju ha en raid för att klara det. Måste vara ganska jobbigt att hitta folk som orkar.

 

Finns många guilds som kör classic raids med lvl 60 karaktärer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :( Jag som slutade som lvl 80 bara för att allt vart för lätt och cp där och nu ska dom ta bort allla 60 raidsen jag kör :(

 

Kör du 60 raids som 80? Isåfall kan dom inte vara så jätteroliga... Ingen utmaning och du dödar allt och dör aldrig. Och om du går som 60 så måste du ju ha en raid för att klara det. Måste vara ganska jobbigt att hitta folk som orkar.

 

Finns många guilds som kör classic raids med lvl 60 karaktärer.

 

Aldrig sett nån som gjort det, då det inte finns nog många som skulle orka med t.ex. 40 man raids.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...