360Xbox Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Vet nån en Amerikansk, säker, bra sida där man kan köpa Microsoft Points och Xbox Live Gold Membership? Alltså en sida där också svenskar kan köpa. Har prövat Amazon.com och gamepointsnow.com, men ingen funkade. Redigerat 13 Augusti 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Varför köper du inte det direkt via Xbox Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Varför köper du inte det direkt via Xbox Live?För min användare är Amerikansk och om jag köper via Xbox Live så funkar det väl inte för dom känner av att jag köper Amerikanska Points med svenskt kredit-kort?Vet inte riktigt... Tycker du jag ska pröva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Byt land till Sverige då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Byt land till Sverige dåDet går inte, jag råkade ha Locale på USA när jag fick live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Eller gamepointsnow.com funkade nästan, det stod typ: "We are not currenttly sending to you location" eller liknande. Redigerat 13 Augusti 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Jo det borde funka direkt via xboxlive, det brukar inte spela nån roll om kreditkortet kommer från sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Det är klart att det går att byta land till Sverige. Gå in på xbox.com och sen "Mitt Konto". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Xbox.com ska ju funka! bläddra bara till engelskt! och sen kan du köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Det är klart att det går att byta land till Sverige. Gå in på xbox.com och sen "Mitt Konto". Bevis! namnlös.bmp Xbox.com ska ju funka! bläddra bara till engelskt! och sen kan du köpa!Jag har en amerikansk användare, jag har prövat flera gånger. Med 2 olika kreditkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Testa att dra iväg ett mail till Microsoft och kolla om de kan ändra åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Testa att byta språk till ingenting så kanske den låses upp? (hoppas ni fattar vad jag menar med ingenting XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.