WishCookie Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Jo, jag tänkte göra slut med min gamla tjej eftersom att jag är kär i en annan. Men jag vet inte vad jag ska säga. Och jag ser på henne att hon gillar mig Extremt mycket så jag vet inte vad jag ska säga. Jag skulle vilja att någon av er skriver Lite tips om vad jag kan säga till henne när jag Gör slut. Redigerat 15 Augusti 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Jag har känslor till en annan Tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Säg precis vad du känner. Det är värre att "låtsas" vara kär i din nuvarande tjej än att göra slut med henne Säg som det är att du inte har känslor för henne längre :) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Säg att du är homosexuell, pussa henne på munnen och sen går du därifrån. :) Redigerat 15 Augusti 2009 av Infinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Säg att du är homosexuell, pussa henne på munnen och sen går du därifrån. :) Wtf? Säg det du vill säga. Vi kan ju inte berätta åt dig. Kom på vad du vill säga och säg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Om du inte vågar säga det face to face med henne så ta det över internet och erkänn att du är alldeles för feg för att göra det face to face. Annars så säger du till henne att du vill träffa henne och att du behöver prata med henne. Du får förklara att du inte har kvar kännslorna för henne osv. Men du får tänka på att inte nämna att du är kär i en ny tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Om du inte vågar säga det face to face med henne så ta det över internet och erkänn att du är alldeles för feg för att göra det face to face. Annars så säger du till henne att du vill träffa henne och att du behöver prata med henne. Du får förklara att du inte har kvar kännslorna för henne osv. Men du får tänka på att inte nämna att du är kär i en ny tjej. Jo, jag ska nog försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Ärlighet varar längst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 själv tycker jag att man ska vara ärlig och våga säga det face to face, eller i värsta fall över telefon. via nätet eller sms känns så dumt mot de blivande exet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Om du inte vågar säga det face to face med henne så ta det över internet och erkänn att du är alldeles för feg för att göra det face to face. Annars så säger du till henne att du vill träffa henne och att du behöver prata med henne. Du får förklara att du inte har kvar kännslorna för henne osv. Men du får tänka på att inte nämna att du är kär i en ny tjej. Varför inte? Det är väl en ganska bra anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Om du inte vågar säga det face to face med henne så ta det över internet och erkänn att du är alldeles för feg för att göra det face to face. Annars så säger du till henne att du vill träffa henne och att du behöver prata med henne. Du får förklara att du inte har kvar kännslorna för henne osv. Men du får tänka på att inte nämna att du är kär i en ny tjej. Varför inte? Det är väl en ganska bra anledning. Öhm nej? Absolut inte!Då kommer ju exet lägga skulden på den nya tjejen. Tänka "Jag duger inte, men hon gör". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 "You look fat in those jeans" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.