Hoppa till innehåll

Aion: Tower Of Eternity


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är otroligt svårt att få ett MMORPG att bli lika bra som World of Warcraft är idag. WoW har miljontals spelare, de har haft fruktansvärt många patcher och mycket support från spelarna så de vet hur man skall lägga upp spelet så det passar alla.

 

Det hade varit trevligt med ett alternativt MMORPG likvärdigt med WoW men det kommer inte hända inom de närmaste åren.

Det du måste tänka på är att WoW har flera år i nacken, medan Aion har inte ens 1 år.

 

Mjo, det var det jag menade. Men det är inte många som orkar byta till något nytt och vänta "ett par år" för att det skall bli lika bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vägrar betala mer per månad än vad jag betalar för WoW, spelar ingen roll hur bra spelet är. Tycker det är så jävla tråkigt att man är tvungen att betala för att få något halvtaskigt spel.

Jag bidrar gärna med 100 kronor i månaden för att hjälpa företaget skapa ett bättre spel, mycket lättare att bara rada på patcher istället för Guild Wars expansions som släpps varannan månad

 

Hahahaha ^^ .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vägrar betala mer per månad än vad jag betalar för WoW, spelar ingen roll hur bra spelet är. Tycker det är så jävla tråkigt att man är tvungen att betala för att få något halvtaskigt spel.

Jag bidrar gärna med 100 kronor i månaden för att hjälpa företaget skapa ett bättre spel, mycket lättare att bara rada på patcher istället för Guild Wars expansions som släpps varannan månad

 

Hahahaha ^^ .

 

 

Guild Wars har funnits i ~4 år och det har kommit en expansion ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...